וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ביפו: צעיר נורה למוות ברחוב

איילה חננאל ואריאל נוי

10.4.2011 / 1:33

צעיר כבן 20 נהרג ואדם נוסף נפצע בינוני מירי ברחוב אלברט קיוסו ביפו. השניים פונו לביה"ח וולפסון בחולון שם נקבע מותו של הצעיר. לדברי המשטרה, השניים נורו מספר פעמים מרכב חולף

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

חשד לרצח ביפו: צעיר כבן 20 נמצא הלילה (ראשון) כאשר הוא ירוי ברחוב אלברט קיוסו ביפו. צוות של מגן דוד אדום ממרחב דן פינה אותו תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים וולפסון בחולון שם נקבע מותו. כמו כן, פונה לבית החולים צעיר נוסף שנפצע באורח בינוני מהירי.

מהמשטרה נמסר, כי על פי החשד, אלמונים שעברו ברחוב עם רכבם ירו צרור של כדורים לעבר השניים ונמלטו מהמקום. עוד נמסר, כי זהותו של הצעיר שנהרג טרם ידועה. משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב משנה יורם אוחיון פתחה בחקירת נסיבות האירוע, וכי ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.

בשנה האחרונה התעוררה מחדש מלחמת הדמים בין משפחות הפשע ביפו, זאת לאחר מספר שנים של שקט יחסי בעיר. המשפחות נאבקות על השליטה בשוק הסמים בעיר, ומאבקן גבה מספר קורבנות בשנה האחרונה בלבד.

בחודש שעבר נעצרו שני תושבי העיר בני 19 על ידי שוטרי יחידת אופיר של מג"ב ברחוב מרגוזה בעיר כשבכליהם נמצאו אקדח טעון עם הכנה למשתיק קול ושכפ"ץ. השניים נלקחו לחקירה בתחנת מרחב יפתח ומעצרם הוארך בשבוע בבית משפט השלום בתל אביב. אחד מהעצורים מוכר למשטרה כחבר בארגון פשע שהשתחרר לאחרונה מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בגין עבירות ירי והחזקת אמצעי לחימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully