וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירד מהאוטובוס לפני ירי הנ"ט: "השגחה מלמעלה"

רמי שני

7.4.2011 / 19:30

משפחת כהן מנחל עוז משוכנעת כי הבן אדיר, שירד מהאוטובוס שספג פגיעה ישירה של טיל נ"ט, נותר בחיים בנס. אמו סיפרה: "הייתה לנו בת מעיין שנהרגה בתאונה, היא משגיחה מלמעלה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו)


הנער אדיר כהן, תושב נחל עוז בן 13, מתקשה עדיין לעכל את הנס שאירע לו היום. אדיר וילדים נוספים ירדו היום (חמישי) מאוטובוס ההסעות כמה דקות לפני שטיל נ"ט שנורה מרצועת עזה פגע בו סמוך לקיבוץ סעד וגרם לפציעתם של נער בן 16 והנהג.

אדיר סיפר לוואלה! חדשות כי "חזרתי על האוטובוס, בסביבות השעה 15:00 ירדנו ממנו ונשארו עליו רק הנהג וילד נוסף". למרות האירועים הקשים אדיר אינו מעוניין לעזוב את מקום מגוריו. "טוב לי כאן, אני לא רוצה לעזוב".

אמו, אילנה, מגדירה את מה שאירע היום כנס. "הוא רצה לעלות להסעה, אבל אמרתי לו שיירד ויחכה להסעה הבאה והוא ירד מהאוטובוס. ואז הטיל פגע באוטובוס". אילנה בטוחה כי מדובר בהשגחה מלמעלה. "הייתה לנו בת, מעיין, שנהרגה בתאונת דרכים. אני בטוחה שהיא משגיחה עלינו מלמעלה", אמרה אילנה.

הטיל, מסוג קורנט, פגע באוטובוס של המועצה האזורית שער הנגב. אחד הנפגעים הוא נער בן 16, שנפצע באורח קשה מרסיסים בראשו ובכל חלקי גופו והוא מחוסר הכרה. הפצוע השני הוא נהג האוטובוס שנפצע באורח קל. מסוק של צה"ל פינה את הנער לטיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully