וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "אני נדרש להכפשות כוזבות, אין מימון כפול"

7.4.2011 / 16:13

ראש הממשלה התייחס לראשונה לקראת המראתו מגרמניה לצ'כיה, לתחקיר ערוץ 10, לפיו קיבל מימון כפול על נסיעה. "מאכזב שבמהלך ביקור חשוב, אני צריך להידרש להכפשות כוזבות"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'')

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר הצהריים (חמישי), בהגיעו לשדה התעופה בברלין לקראת יציאתו מגרמניה לצ'כיה, לתחקיר ערוץ 10, לפיו מספר גופים שילמו על אותו כרטיס נסיעה של נתניהו וכי ייתכן שהעודף שנוצר, נוצל למימון טיסת רעייתו.

נתניהו אמר בתשובה לשאלה בנושא כי "מצער שבמהלך ביקור מדיני וביטחוני חשוב מאוד למדינת ישראל, אני צריך להידרש להכפשות הכוזבות". נתניהו הוסיף כי "אין שום מימון כפול, אפילו לא שקל אחד. אנחנו נגיש כתב דיבה מפורש ביום ראשון נגד המפרסמים. אבל העובדות כפי שהן מפורסמות מראות את העליבות של ההכפשה. אני מקווה שתבוא התנצלות בגודל הכותרות של ההכפשות".

לפי הדיווח מאמש בתוכנית "המקור" בערוץ 10, אחד מהגופים מימן את טיסת ראש הממשלה והגוף השני שילם עבור רעייתו שרה וזאת למרות ששתי החשבוניות הוצאו על שמו של ראש הממשלה עצמו. בשתי נסיעות שונות התבקשו שני ארגונים שונים לשלם עבור אותו כרטיס טיסה של נתניהו. שלושה מתוך ארבעת הארגונים אישרו כי הם שילמו עבור כרטיס הטיסה ואף נקבו בסכום שנמצא בחשבונית, כאשר הארגון הרביעי סירב לחשוף את תשלומיו.

בתוך כך, מפלגת קדימה פנתה הבוקר שוב ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, בבקשה לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, לנוכח ממצאי התחקיר ששודר אתמול. במכתב ציין היועץ המשפטי של התנועה, עו"ד איתן הברמן, כי "על רקע חומרתם של המעשים שפורטו בכתבה הראשונה והחומר שפורסם בכתבה ששודרה אמש, נראה כי ראוי וחובה שתעשה שימוש בסמכותך ותורה על פתיחה בחקירה או בבדיקה משטרתית, שתערוך בירור של כל ההיבטים החוקיים לגבי התנהגותם של מר נתניהו ורעייתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully