וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ההרוגה בבוליביה: "הטיול היה חלום החיים שלה"

אריאל נוי

6.4.2011 / 18:08

בני משפחתה של אופיר חן, אחת משתי ההרוגות בתאונה בבוליביה מתקשים להאמין שהיא איננה. "ניסינו לשכנע את עצמנו שזה לא אמיתי". ההרוגה השניה: דנה דיקוביצקי, בת 22 מהרצליה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עורך: אמיר וקטיגרו)

בני המשפחה של אופיר חן, בת 22, שנהרגה הלילה בתאונת דרכים בבוליביה, הסתגרו היום (רביעי) בביתם במושב בית חירות שבשרון , בעוד עשרות חברים ומכרים זרמו אליו. בתאונה שאירעה במדבר המלח, "הסלאר" בבוליביה נהרגה צעירה נוספת, דנה דיקוביצקי, בת 22 מהרצליה, וכן נפצעה באורח קשה מטיילת נוספת. ככל הנראה, רכבן של הישראליות התהפך במהלך הנסיעה מסיבה שאינה ברורה. נהג הרכב היה תושב מקומי. קבוצת מטיילים ישראלים שנסעה בסמוך דיווחה על התאונה למשרד החוץ.

אמא של אופיר, נעמי, סיפרה לוואלה! חדשות על בתה, בת הזקונים שנולדה לאחר שלושה בנים, וגילתה כי "רק לפני כמה חודשים נפטר אבא של בעלי והיא הספיקה להיות בהלוויה שלו ויום למחרת נסעה, היה לה מאוד קשה עם זה.

"אופיר ילדה מדהימה, ילדה של החיים", סיפרה אמה, "פשוט ילדה מקסימה, אינטליגנטית, חכמה, מצטיינת, חברותית עם מיליון חברים בכל מקום. הטיול היה חלום החיים שלה. היא השתחררה לפני שנה מהצבא ועבדה שנה שלמה בשביל שיהיה לה מספיק כסף. היא באמת הגשימה את החלום הזה והיא היתה כל כך מאושרת בטיול. היא היתה פרח שנקטף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

"קשה להבין שהיא לא תחזור מהטיול"

נעמי חן המשיכה וסיפרה כי אופיר "עבדה שנה שלמה בשביל לצאת לטיול. היא השתחררה בדצמבר ונסעה שנה אחרי זה. זה היה ממש חלום שלה. היא ידעה בדיוק מה היא רוצה לראות ולא החסירה שם שום שביל ושם דבר. היו לה עוד הרבה תוכניות, היא הייתה כל כך צעירה".

בני משפחתה של חן היו אמורים לפגוש אותה במהלך הטיול, כפי שסיפרה אימה: "אנחנו עמדנו לנסוע אליה. אח שלה נמצא גם הוא בבוליביה והם עמדו להיפגש עוד יומיים ולעשות יחד את הפסח. גם אנחנו היינו אמורים להצטרף אליהם במאי ולעשות איתם טיול במרכז אמריקה. תוכניות לחוד ומציאות לחוד".

ניצן פרנס, חברת ילדות של אופיר, סיפרה כי "קשה לי לעכל, היא חברה טובה, מכיתה ד' אנחנו יחד, גדלנו יחד כמו אחיות". "קשה להבין שהיא לא תחזור מהטיול הזה ולא נראה אותה יותר. דיברנו הרבה, כל הזמן היינו בקשר, היא ממש נהנתה בטיול, היא כל הזמן אמרה לי שכדאי לי גם לנסוע. היא הייתה מאושרת כל רגע", הוסיפה פרטיס. על הגילוי כי אופיר נהרגה סיפרה "נודע לנו היום בבוקר שהיא איננה. זה היה בהתחלה שמועות וניסינו לשכנע את עצמנו שזה לא אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully