וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות: בן אליעזר עשוי להשתחרר מביה"ח

אריאל נוי

6.4.2011 / 9:51

כחודש לאחר אשפוזו בביה"ח אסף הרופא, צפוי ח"כ בנימין בן אליעזר להשתחרר לביתו. ההערכה: השחרור יתבצע בתחילת השבוע הבא. מקורביו: הוא נמצא במצב של כמעט החלמה מלאה

מצבו של ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר (העבודה) ממשיך להשתפר ובבית החולים אסף הרופא בצריפין בו הוא מאושפז, מעריכים הבוקר (רביעי) כי כבר בתחילת השבוע הבא הוא ישוחרר ככל הנראה לביתו. מקורביו של ח"כ בן אליעזר סיפרו כי הוא כבר משוחח באופן שוטף עם בני משפחתו ועם חבריו וכי הוא נמצא במצב של כמעט החלמה מלאה.

בן אליעזר אושפז בבית החולים בתחילת חודש מרץ לאחר שלקה בשפעת. עם אשפוזו מצבו הוגדר טוב, אך הוחלט להשאירו בבית החולים למספר ימים נוספים לצורך השגחה. לאחר מכן עדכן בית החולים כי בן אליעזר סובל גם מדלקת ריאות. בבית החולים אף הדגישו אז כי בן אליעזר לא לקה במחלת שפעת החזירים.

כשבוע לאחר אשפוזו, חלה החמרה במצבו הבריאותי של בן אליעזר. מצבו הכללי הידרדר ודלקת הריאות אף החריפה. בשלב מסוים אף הוחלט לחבר אותו למכונת הנשמה. לאחר כמה ימים מצבו של בן אליעזר השתפר והרופאים ב"אסף הרופא" החליטו לנתק אותו ממכונת ההנשמה. בימים האחרונים יצא בן אליעזר מכלל סכנה והוא הועבר מהמחלקה לטיפול נמרץ למחלקת ביניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully