וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת הצעירה בת"א: מעצר החשודים הוארך ב-8 ימים

איילה חננאל

5.4.2011 / 16:28

מעצרם של שני החשודים בתקיפת הצעירה בשדרות ח"ן בתל אביב לפני כחודשיים הוארך בשמונה ימים, אך שמו נאסר לפרסום. פרקליטו של החשוד העיקרי: "מרשי מכחיש את החשדות המיוחסים לו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בשמונה ימים את מעצרם של שני החשודים בתקיפת הצעירה בשדרות ח"ן בתל אביב לפני כחודשיים. מהארכת מעצרו של החשוד העיקרי במעשה עולה כי במהלך חיפוש שנערך בביתו, נמצאו מסמכים שונים שלקח ממקומות העבודה שלו, בהם גם מעמותת "חופש נולד", בה עבד עם הנדקרת. נציגי המשטרה טענו במהלך הדיון כי החשוד "יכול ללא ספק לשבש את החקירה אם ישוחרר והוא כבר ביצע פעולות שיבוש". לדבריהם, קיימות תוצאות בדיקות המאשרות את נוכחותו בזירת האירוע.

בהחלטתה להאריך את מעצר החשוד בשמונה ימים, ציינה השופטת דורית רייך שפירא כי "קיים חשד שעל רקע פיטוריו מעמותת 'לחופש נולד' איים החשוד על המתלוננת ויחד עם אחרים תכנן וניסה לגרום למותה". שפירא ציינה כי למרות שקיימות מספיק ראיות נגד החשוד, היא החליטה לקבל את הבקשה להטיל צו איסור פרסום על שמו. "למרות שבתיק החקירה ישנן ראיות מספיקות לשלב זה, המבססות לכאורה את החשד המיוחס לחשוד, לנוכח העובדה שזהו מעצר ראשוני, אני אוסרת את פרסום שמו של החשוד וכל פרט מזהה אחר".

"נגרמו לחשוד מבוכה ובושה"

פרקליטו של החשוד, עו"ד אורי קינן, הכחיש את החשדות המיוחסים לו וביקש לאסור את פרסום שמו בטענה כי "נגרמו לחשוד בושה ומבוכה כשהוא נעצר בפומבי במקום עבודתו. הוא טוען שלא היו דברים מעולם ומכחיש שהיו תקיפה או ניסיון רצח". עו"ד קינן הוסיף כי "ככל שהחשוד הסביר לי, אני למד ממנו שאין לו קשר לעניין". לדבריו, "אני מציע להתאזר בסבלנות ולאפשר למשטרה לבצע את החקירה כפי שצריך כדי שהממצאים יהיו מונחים בפתח בית המשפט לפני שגוזרים את דינו וקובעים שהוא אשם".

פרקליטו של החשוד הנוסף, עו"ד שחר מנדלמן, אמר כי "ההערכה הבסיסית שלי היא שהוא לא מעורב בפרשה, למעט היכרות עם החשוד שאליו מייחסים את ביצוע העבירה עצמה. זהו מעצר ללא בסיס".

הבוקר נעצרו שני החשודים בתקיפה, כאשר החשוד המרכזי הכיר את הנדקרת שעבדה עימו בעמותת "לחופש נולד". התקיפה התרחשה לפני כחודשיים, כאשר הצעירה צעדה בשדרות ח"ן בתל אביב והותקפה באכזריות על ידי אלמוני, שארב לה. התוקף, שחבש קסדה, דקר את הצעירה בכל חלקי גופה. הוא גם שיסף את גרונה ופניה, וחתך את לשונה. רק לאחר מכן חטף ממנה את תיקה ונמלט מהמקום על גבי קטנוע. הצעירה נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "איכילוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully