וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בדרום: פצמ"רים בשער הנגב, מחבל חמוש נהרג

יהושע בריינר ורמי שני

5.4.2011 / 12:25

פלסטיני חמוש התקרב לגדר הרצועה כדי להניח מטען ונורה ע"י חיילי שריון. שתי פצצות מרגמה נפלו בשער הנגב, מבלי לגרום לנפגעים. אהרונוביץ' בשדרות: "הפלסטינים צריכים לקבל מכה קשה"

המצב הביטחוני בדרום רחוק מלהירגע. חיילי צה"ל הרגו הבוקר (שלישי) בצפון רצועת עזה מחבל חמוש, שהתקרב אל הגדר סמוך למעבר ארז, ככל הנראה בכדי להניח מטען. חיילי שריון הבחינו במחבל, ירו בו והרגו אותו.

במקביל, פלסטינים ירו מן הרצועה שתי פצצות מרגמה אל עבר יישוב במועצה האזורית שער הנגב. הן התפוצצו בשטחים פתוחים מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' ביקר הבוקר בשדרות ואמר כי "העיר משדרת חוסן ועוצמה לאומית בהתמודדות היומיומית עם הירי מעזה. היא מעבירה מסר חד משמעי לפלסטינים בהתמודדות האמיצה אל מול האיומים".

השר הוסיף ואמר כי "אנחנו במסלול שבסופו צפויה התנגשות. האיומים היום הם עד פאתי תל אביב, הכוללים את אשדוד, אשקלון ויבנה. הפלסטינים צריכים לקבל מכה קשה מנשוא ולא בכנף המטוס. לא נשתוק - לא על טיל ולא על מרגמה". אהרונוביץ' המליץ לראש העירייה דוד בוסקילה להיערך לסיבוב נוסף מבעוד מועד, שכן "על פי תפיסת עולמו התגובה לא תאחר להגיע מעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully