וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של אבו סיסי: "כשמענים אותך - תודה בהכל"

יוסף אבו סיסי, המתגורר בהולנד, דוחה בשיחה עם וואלה! חדשות את ההאשמות שהועלו נגד אחיו בכתב האישום. "'אבי הרקטות?' הוא מקסימום אב לשישה ילדים. ישראל לא רוצה להודות בטעותה"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

"'אבי הרקטות?' הוא מקסימום אב לשישה ילדים. כל ההאשמות נגדו זה שקר אחד גדול", כך אמר אמש (שני) יוסף אבו סיסי, אחיו של דיראר אבו סיסי, המהנדס העזתי שנגדו הוגש היום כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. לאבו סיסי מיוחסות שורת עבירות חמורות, כשבין היתר במערכת הביטחון מייחסים לו מעורבות רחבה ועמוקה במערך הרקטות של חמאס. אחיו, לעומת זאת, מכחיש את הטענות מכל וכל וטוען כי שירותי הביטחון בישראל מענים אותו כדי שיודה בהאשמות.

"אם הוא באמת כזה חשוב בחמאס, אז ישראל כבר הייתה מחסלת אותו מזמן", אומר יוסף אבו סיסי בשיחה מהולנד עם וואלה! חדשות, "הם חשבו שהוא אדם חשוב, אבל אז גילו שאין לו שום קשר לחמאס או לגלעד שליט, אז הם לא רוצים לאכזב את התקשורת בישראל ולומר שהם פשוט מתנצלים. פשוט מצאו כל מיני האשמות טיפשיות, רק כדי לא להודות בטעות".

"מופתעים לשמוע שהוא בישראל"

יוסף מספר כי עמד להיפגש עם אחיו באוקראינה, עד אשר נעלם. ב-27 בפברואר הוא קיבל שיחת טלפון מפתיעה, כאשר אחיו הספיק לספר לו כי הוא בפתח תקווה, וכן אמר לו את שמה של עורכת דינו. לאחר מכן השיחה נותקה. "היינו מאוד מופתעים לשמוע שהוא בישראל", משחזר אחיו, "לאחי אין שום קשר לחמאס, הוא לא אדם דתי ולא רדיקלי. אני מכיר אותו היטב, הוא לא אדם שמתעניין בדברים פוליטיים. שמעתי שמאשימים אותו בקשר עם אחמד ג'עברי או מוחמד דף, אבל השמות האלה לא אומרים לנו כלום. אין לי ספק שמענים אותו ומונעים ממנו לישון, ובמצב כזה אדם יודה בהכל".

יוסף גם מכחיש, כאמור, כי לאחיו יש קשר בדרך כלשהי לגלעד שליט, אולם עם זאת, הוא לא שולל אופציה לפיה חטיפתו כן קשורה לחייל הישראלי החטוף. "ייתכן שהוא נחטף כדי שהממשלה בישראל תראה לעם שלה שהיא עושה משהו כדי לקדם את נושא שליט, באמת שאין לי מושג. אבל אם כך הדבר, אז הם בחרו באדם הלא נכון".

עדכון ראשון: 23:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully