וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר במגמה מעורבת

נמרוד הלפרן

4.4.2011 / 23:40

אחרי שתי שבועות של עליה נפתח שבוע המסחר בבורסה האמריקאית במגמה מעורבת. הדאו ג'ונס עלה ב-0.2% ואילו הנאסד"ק נסגר בירידות קלות

בורסות וול סטריט, אשר השלימו בשבוע שעבר עלייה שבועית שנייה ברציפות, פתחו את שבוע המסחר במגמה מעורבת. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.2%; מדד S&P 500 נסגר כמעט ללא שינוי; מדד נאסד"ק נסגר בירידות קלות. מניות השבבים הובילו את הירידות במגזר הטכנולוגיה לאחר שאיגוד תעשיית המוליכים למחצה (SIA) מסר כי הממוצע התלת-חודשי של מכירות השבבים בעולם ירד בפברואר ב-1.1%.

שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות קלות והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה ב-0.02% לרמה של 3.43%.

רדוויז'ן הורידה את תחזיות הרווח

בקרב המניות הישראליות בוול סטריט: טאואר, יצרנית השבבים ממגדל העמק, חתמה על מסמך הבנות לא מחייב לרכישת מתקן ייצור של חברת השבבים מיקרון ביפן. הרכישה נועדה לאפשר לחברה להגדיל את היקף הייצור. שווי העסקה מסתכם ב-140 מיליון דולר, מהם כ-40 מיליון דולר ישולמו במזומן וכ-30 מיליון דולר ישולמו באמצעות הנפקת 20 מיליון מניות רגילות של החברה למיקרון לפי מחיר של 1.42 דולר למניה.

בעקבות העסקה, תחזיק מיקרון ביותר מ-5% מהון מניות החברה ותהפוך לבעלת עניין. המניות המונפקות תהיינה חסומות למשך תקופה שתסתיים הדרגתית ב-2013. כ-70 מיליון דולר הנותרים יועברו כהשלמת הפרשות ליעודה בגין תשלומי פנסיה של עובדי המפעל.

רדוויז'ן, יצרנית פתרונות טכנולוגיים בתחום העברת שיחות ועידה ברשתות תקשורת ווידיאו, הורידה את תחזית ההכנסות ורווח לרבעון הראשון של השנה בעקבות ירידה חדה מהצפוי בהכנסותיה מענקית ציוד רשתות התקשורת סיסקו.

החברה צופה כעת כי הכנסותיה הרבעוניות יהיו בטווח של 20.5-21 מיליון דולר בהשוואה לתחזית קודמת של החברה להכנסות של 24 מיליון דולר. רדוויז'ן צופה הפסד הנקי רבעוני של 10-14 סנט למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של סנט אחד למניה.

רדוויז'ן העריכה עוד כי הכנסותיה מסיסקו צפויות להסתכם בשני מיליון דולר בלבד ברבעון הנוכחי לעומת תחזית קודמת להכנסות של חמישה מיליון דולר. כמו כן, צופה החברה כי במהלך כל שנת 2011 ההכנסות מסיסקו צפויות להסתכם בממוצע בשני מיליון דולר ברבעון.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully