וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום חמור הוגש נגד דיראר אבו-סיסי

4.4.2011 / 14:38

חודש וחצי לאחר שע"פ פרסומים זרים נחטף לישראל, הוגש כתב אישום חמור נגד המהנדס הפלסטיני. סעיפי כתב האישום לא הותרו לפרסום. מקורביו: "אין לו קשר לחמאס"

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש בצהרים (שני) כתב אישום חמור נגד המהנדס העזתי, דיראר אבו-סיסי, שמואשם בפגיעה בביטחון מדינת ישראל. אבו-סיסי נחטף על פי פרסומים זרים לפני חודש וחצי מאוקראינה לישראל, ורק לפני כשבועיים הודתה ישראל כי היא מחזיקה בו. יצוין כי סעיפי כתב האישום לא הותרו לפרסום. בדיון אמר אבו-סיסי: "אין לי קשר לגלעד שליט. כל ההאשמות הביטחוניות נגדי מופרכות וזהו ניסיון לחפות על המעצר שלי".

לפי הפרסומים, נחטף מהנדס החשמל הפלסטיני על ידי המוסד ב-19 בפברואר מרכבת באוקראינה, בה נסע לפגוש את אחיו אותו לא ראה זמן רב. מקורביו אמרו לוואלה! חדשות כי מדובר באדם חף מכל פשע. אתמול סיפרו מחמוד שמברי ואיברהים אבו שמאס, שניים מעובדי תחנת הכוח בעזה, על האיש שהיו כפופים לו. הם הכחישו טענות לפיהן לאבו-סיסי היו קשרים עם חמאס.

"קל מאוד לזהות אנשים שמזוהים עם חמאס", הסבירו. "מזהים אותם לפי ההתנהגות, לפי הדיבור". לטענתם, אבו-סיסי היה אדם חילוני למדי "שלא היה חסר לו דבר". הם סיפרו על "גבר נורמטיבי שחי את חייו בשקט", ושמעולם לא הביע הזדהות עם ארגון הטרור.

עוד אמרו השניים כי כסגן מנהל תחנת הכוח ברצועה, אבו-סיסי נהג לא פעם אף למתוח ביקורת על הארגון. "חמאס מתעקש להחשיך את עזה כדי להציג אותה כמקום ללא חשמל, וכך לזכות באהדת העולם. אבו-סיסי לא אהב את זה, ומתח על כך ביקורת", ציינו. פרט מפתיע שחלקו בשיחה היה כי במחנה הפליטים ג'בלייה, נמצא משרד של פתח שקרוי על שמו של בן דוד של אבו-סיסי. "מי יודע, אולי הוא בכלל איש פתח, כמו חלקים גדולים ממשפחתו", תהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully