וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחת בקריות: "בעלה היה מניפולטיבי"

עידן אבני

4.4.2011 / 10:53

הכתובת הייתה על הקיר: במשפחת סורקין לא הופתעו כששמעו שבתם ענבל נרצחה ככל הנראה בידי בעלה. עוד בטרם התחתנו, שלח לה הודעה בה איים "אמרר לך את החיים"

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל)

במשפחת סורקין חשדו מלכתחילה שבתם ענבל שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה אתמול בדירתם בקריית מוצקין, תפגע על ידו. עוד בטרם החתונה, הוא איים עליה מילולית ושלח לה מסרון בו כתב כי "ימרר לה את החיים". בעקבות ההודעה חזרה ענבל לבית הוריה באילת, ואביה רוברטו, שאל אותה אם זה האיש איתו היא רוצה להתחתן.

בת דודתה של ענבל, חגית אליהו סיפרה היום (שני) לוואלה! חדשות על החששות שלא עזבו את בני המשפחה מרגע החתונה. "תמיד היו אצלנו חששות, כי הוא השתמש באלימות מילולית די קיצונית. אחרי אותה הודעה, אבא שלה לקח אותה לאילת וערך איתה שיחה. אחר כך הוא דיבר גם עם הבעל", סיפרה אליהו. "הוא התחנן ועשה מניפולציות שידאג לה וישמור עליה. הכל היה בסדר אחרי החתונה, חוץ מהאלימות המילולית. הוא היה מאוד קנאי ומניפולטיבי".

אליהו הוסיפה כי "אחותה כל הזמן חששה שהוא יפגע בה והיא העלתה זאת בפני אמא שלה. ענבל הייתה בחורה תמימה, היה לה לב טוב, היא תמיד דאגה והיה אכפת לה מכולם". היא התייחסה למצב הנפשי בו היה שרוי הבעל ואמרה כי "בתקופה האחרונה כשהוא היה בדיכאון היא מאוד דאגה לו. לא יכולנו לחשוב על דבר כזה - שהוא ייקח אותה מאתנו".

הבוקר הוארך בבית משפט השלום בקריות מעצרו של החשוד בעשרה ימים. עורך דינו, אודי גנון, סיפר כי "הוא כרגע לא בקו הבריאות. בית המשפט הורה להפנות אותו לבדיקה פסיכיאטרית מקיפה על מנת לבדוק את כשירותו המשפטית וכשירותו בזמן ביצוע המעשים". לדבריו, "החשוד לא מתקשר אך הוא כואב מאוד את כל הסיטואציה הזאת ואת העובדה שלא קיבל טיפול בזמן שזעק לכך".

"לא הייתה מוכרת אלימות בין בני הזוג"

גופתה של ענבל נמצאה אתמול בבוקר בדירתם של בני הזוג ברחוב הוורד בקריית מוצקין, עם סימני דקירות סכין בכל חלקי גופה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לדירה קבע את מותה. בעלה נמצא אף הוא מוטל על הרצפה לידה וככל הנראה, ניסה לשים קץ לחייו באמצעות בליעת גלולות, ואף הותיר אחריו שני מכתבי התאבדות.

מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי לאחר ביצוע הרצח לכאורה, התקשר בן הזוג לאחיו וסיפר לו על שאירע. האח היה זה שהזעיק את כוחות המשטרה ומגן דוד אדום. שוטרים מתחנת זבולון שהגיעו למקום עצרו את הבעל.

נסיבות האירוע עדיין נחקרות, אולם מהמשטרה נמסר כי לא מוכרים אירועים של אלימות בין בני הזוג, וגם במחלקת הרווחה של עיריית קריית מוצקין לא הכירו מקרים של אלימות במשפחה. שכנם של בני הזוג, ז'אן שוורץ סיפר לוואלה! חדשות כי "הם היו אנשים שקטים שעברו להתגורר בדירה בשכירות לפני כשנה וחצי. הגבר היה שכן ככל השכנים, אומר תמיד 'שלום שלום'. היא הייתה אישה יפה ושקטה ולפני כשנה הם התחתנו". לדברי שוורץ, "לא שמענו הבוקר שום צעקות ולא ידענו מה קרה עד שהשוטרים דפקו לנו בדלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully