וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נרצחו בטייבה כנקמה על רצח אחר

אריאל נוי

4.4.2011 / 0:12

שני צעירים שנסעו במכונית בטייבה נורו למוות מרכב חולף. מותם נקבע במקום. הערכה: מדובר בנקמה על רצח שאירע ביום חמישי במסגרת סכסוך בין משפחות העבריינים חרירי ועבד אל-קאדר

שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם נורו הלילה (שני) למוות בטייבה. צעירה נוספת נפצעה באורח קל. על פי דיווח ראשוני של המשטרה, השניים נסעו ברכב, כאשר נפתחה לעברם אש מרכב חולף. פארמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי במקום, אך מותם נקבע במקום כעבור זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. ככל הנראה, אחד הנרצחים הוא בן למשפחת העבריינים עבד אל-קאדר, המסוכסכת עם משפחת חרירי. לפי דיווח ברשת ב' של קול ישראל, המשטרה מעריכה כי הרצח בוצע כנקמה על הירצחו לפני כמה ימים של אחמד ג'באלה, צעיר בן 17, אף הוא בן למשפחת עבד אל-קאדר.

אלמונים התקרבו אל הרכב בו נסע ג'באלה ביום חמישי, ופתחו באש לעברו מנשק אוטומטי. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעק למקום האירוע, ביצע בצעיר פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו. המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים בביצוע הירי.

לפני כשבועיים נרצחו שני צעירים נוספים בשנות ה-20 לחייהם, ואדם נוסף נפצע באורח בינוני מירי לעבר רכב בטייבה. גופותיהם של ההרוגים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא. מחקירה ראשונית עלה כי ההרוגים משתייכים למשפחת עבד אל-קאדר, ואחד ההרוגים היה מוכר למשטרה. למשפחת עבד אל קאדר סכסוך ארוך שנים עם משפחת חרירי, שמתגוררת אף היא בטייבה, ומוגדרת כארגון פשע. במהלך הסכסוך נרצחו בני אדם רבים משני הצדדים.


בהכנת הידיעה השתתף אריאל נוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully