וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרקומנית לשעבר לביהמ"ש: "השיבו לי את בתי"

גלעד גרוסמן

3.4.2011 / 17:38

לפני שנתיים הפריד בית המשפט בין האם, נרקומנית לשעבר, לבין בתה. האם לא ויתרה וערערה לבית המשפט העליון. "השופטים התגייסו להחליט מהי טובת הילדה"

"אנחנו מקווים שהילדה תוכל לחגוג את ליל הסדר עם אמה", כך אמרו היום (ראשון) פרקליטיה של אם, נרקומנית לשעבר, בעקבות דיון שנערך היום בבית המשפט העליון, בשאלה אם להשיב את הילדה בת השבע לחיק אמה.

הפרשה החלה כאשר לפני כשנתיים החליטו רשויות הרווחה, שפיקחו על האם ובתה, להפריד בין השתיים. ההחלטה התקבלה מכיוון שבבדיקות שנערכו לאם, נמצא כי היא השתמשה בסמים. לפני כשנה קבע בית משפט לענייני משפחה כי הילדה תימסר לאימוץ, החלטה שאושרה על ידי בית המשפט המחוזי. האם לא ויתרה, וערערה על ההחלטה לבית המשפט העליון באמצעות עורכי הדין רונן דליהו ורעות זנזורי.

לפני כחודש וחצי קבעו שופטי בית המשפט העליון כי הבת תישאר עם האם, אולם הפרקליטות ביקשה לקיים דיון נוסף, מכיוון שמדובר בשאלה עקרונית לגבי הקריטריונים של טובת הילד. נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית ביניש, קיבלה את הבקשה וקבעה דיון בהרכב מיוחד של תשעה שופטים. בדיון, שהתקיים היום, הציגו הצדדים את עמדתם, וגם לאם ניתנה הזדמנות לפנות אל השופטים באופן אישי.

לאחר הדיון שיבח עו"ד דליהו את השופטים, אמר כי היה ניתן לראות בבירור שהשופטים התגייסו כדי להחליט מהי טובת הילדה. עו"ד זנזורי הוסיפה כי התרשמה שהשופטים מייחסים חשיבות גם למימד הזמן, ולכן היא הביעה תקווה שתינתן החלטה בקרוב, ושהאם תוכל לשוב ולגדל את בתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully