וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית מוצקין: דקר את אשתו למוות וניסה להתאבד

קובי מנדל

3.4.2011 / 9:47

גופת אישה כבת 30 נמצאה בדירתה בקריית מוצקין עם סימני דקירות. בעלה ניסה להתאבד ע"י בליעת כדורים, ואף התקשר לאחיו שהזעיק את כוחות ההצלה. המשטרה עצרה את הבעל בחשד לרצח

אבישי גולן

(צילום: אבישי גולן. עריכה: גדי וינסטוק)

גופת אישה כבת 30 נמצאה הבוקר (ראשון) בדירתה ברחוב הוורד בקריית מוצקין, עם סימני דקירות סכין בכל חלקי גופה. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לדירה קבע את מותה. בעלה נמצא אף הוא מוטל על הרצפה לידה. ככל הנראה, הגבר ניסה לשים קץ לחייו בבליעת גלולות, ואף הותיר אחריו שני מכתבי התאבדות. ערן גולדשטיין, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, ניסה לברר אם הבעל את שאירע בדירה, אולם הבעל סירב למסור פרטים.

מחקירה ראשונית עולה כי לאחר ביצוע הרצח לכאורה, התקשר הבעל לאחיו וסיפר לו על שאירע. קרוב המשפחה היה זה שהזעיק את כוחות המשטרה ומגן דוד אדום. שוטרים מתחנת זבולון שהגיעו למקום עצרו את הבעל, וכעת הוא נחקר.

נסיבות האירוע עדיין נחקרות, ובמקום כוחות משטרה גדולים בפיקודו של סגן מפקד מרחב חוף, ניצב משנה ג'מאל חכרוש. מהמשטרה נמסר כי לא מוכרים אירועים של אלימות בין בני הזוג, וגם במחלקת הרווחה של עיריית קרית מוצקין לא הכירו מקרים של אלימות במשפחה שעברה לעיר לפני כשנה וחצי מאילת.

ז'אן שוורץ, שכנם של בני הזוג, סיפר לוואלה! חדשות כי "הם היו אנשים שקטים שעברו להתגורר בדירה בשכירות לפני כשנה וחצי. הגבר היה שכן ככל השכנים, אומר תמיד 'שלום שלום'. היא הייתה אישה יפה ושקטה ולפני כשנה הם התחתנו". לדברי שוורץ, "לא שמענו הבוקר שום צעקות ולא ידענו מה קרה עד שהשוטרים דפקו לנו בדלת".

(בהכנת הידיעה השתתף בועז ווליניץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully