וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחדרה: גבר נמצא דקור בכל חלקי גופו

אריאל נוי

1.4.2011 / 8:15

גופת גבר נמצאה מוטלת ברחוב בחדרה ועליה סימני אלימות רבים. צוות של מד"א קבע את מותו של האיש ובמשטרה מעריכים שהוא נרצח. עד עתה לא נעצרו חשודים בביצוע הרצח

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי. עריכה: יותם בן-דוד)

גופת גבר כבן 65 נמצאה הבוקר (שישי) ברחוב יצחק בן צבי בחדרה ועליה סימני אלימות רבים. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע את מותו של האיש. הצוות זיהה כי האיש נדקר בכל חלקי גופו ובשל כך מעריכים במשטרה כי הוא נרצח. החקירה הועברה ליחידה המרכזית של מרחב חוף ועד עתה לא נעצרו חשודים בביצוע הרצח.

גופת גבר שנמצאה ברחוב בחדרה. שלומי גבאי
האיש נדקר בכל חלקי גופו. גופת הגבר שנמצאה בחדרה/שלומי גבאי

שכניו של האיש היו אלה שהזעיקו את כוחות המשטרה למקום. השכנים סיפרו כי "מדובר באדם שקט, שלא התבלט". סגן מפקד משטרת חדרה, רב-פקד רמי רז, מסר לוואלה! חדשות כי "מצאנו גופה של גבר עם סימני אלימות קשים. אנחנו בודקים חשד לרצח. החקירה נמצאת בתחילתה וצוות של מז"פ הגיע למקום כדי לאסוף עדויות".

אמש נרצח בטייבה צעיר בשנות ה-20 לחייו. החקירה הראשונית העלתה כי אלמונים ביצעו ירי מרכב חולף לעבר רכב שבו ישב הצעיר. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעק למקום, ביצע בצעיר פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו. המשטרה ממשיכה גם הבוקר במצוד אחר החשודים בביצוע הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully