וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי מעזה חודש: רקטת קסאם נפלה מדרום לאשקלון

רמי שני

31.3.2011 / 20:17

אחרי יומיים של שקט, התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. נתניהו הבהיר השבוע: "נגיב בחריפות לירי מכיוון עזה"

הירי מכיוון רצועת עזה התחדש: רקטת קסאם נפלה הערב (חמישי) בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או על נזק. לפני יומיים נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בעקבות הירי לשער הנגב, תקף ביום רביעי בבוקר כלי טיס של חיל האוויר בעזה חוליית מחבלים שביצעה ירי תלול-מסלול לעבר שטח ישראל. כתוצאה מהירי של צה"ל נהרג בתקיפה פעיל בזרוע הצבאית גל הג'יהאד האיסלמי – פלוגת אל-קודס. לפי הדיווח של הפלסטינים אודות התקיפה, ההרוג מוחמד אבו מועמר, היה בדרכו לתפילה במסגד בשכונת נסר ממזרח לרפיח.

מצה"ל נמסר כי התקיפות בוצעו כתגובה לירי רקטת קסאם אתמול לעבר שטח ישראל. "צה"ל לא יסבול את המשך הימצאותם של יישובי עוטף עזה תחת אש", נמסר מהצבא, "צה"ל ימשיך לפעול בעוצמה כנגד כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל. ארגון הטרור הוא הכתובת ועליו האחריות".

ביום שני הבהיר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי ישראל תגיב בחריפות לירי מכיוון עזה, וכי בירושלים רואים בחמאס את האחראי לירי גם אם ארגון אחר הוא זה שמשגר את הטילים. "השנתיים האחרונות היו שקטות יחסית, אך בשבועיים האחרונים ישנם גורמים שמנסים לחסל את השקט והביטחון", אמר ראש הממשלה, "המענה הראשון לכך הוא הגנתי. נשפר את המיגון, אך איננו יכולים למגן כל בית, מתקן או בסיס. לכן דרוש האמצעי השני, ההתקפי. מול ירי הטילים שספגנו עד היום הגבנו בתקיפות רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully