וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אם טלטלה את בנה התינוק, שמאושפז במצב אנוש

איילה חננאל

30.3.2011 / 19:21

אם בת 22 חשודה שטלטלה את בנה התינוק, וכתוצאה מכך נגרם לו נזק מוחי. הוא מאושפז במצב אנוש בביה"ח הדסה. ההורים מכחישים את החשדות וטוענים כי בנם נפל

חשד להתעללות קשה בתוך המשפחה: אם בת 22 חשודה שטלטלה את בנה התינוק. כתוצאה מכך נגרם לו נזק מוחי, הוא סובל מדימום פנימי ונשקפת סכנה לחייו. התינוק, בן עשרה שבועות, מאושפז במצב אנוש בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

התינוק הובא כבר לפני שלושה שבועות על ידי הוריו לבית החולים שערי צדק, שטענו כי הוא סובל מחום. הוא הופנה לחדר מיון, אך שוחרר לביתו לאחר שהרופאים לא הבחינו בחבלות שנגרמו לו. מצבו של התינוק הוסיף להידרדר, והוא פונה לביה"ח הדסה במצב קשה , כשהוא מחוסר הכרה, מונשם ומורדם.

יו"ר הוועדה לילדים בסיכון בבית החולים, ד"ר יורם בן יהודה, בדק את התינוק וקבע כי הוא סובל משטפי דם בראשו. בבית החולים חשדו, כי הסיבה לכך היא התעללות מצד ההורים והגישו תלונה למשטרת מרחב מוריה. השוטרים פתחו בחקירה ועצרו את ההורים, שהכחישו כי התעללו בתינוק. לטענתם, החבלה בראשו נגרמה לאחר שנפל על הרצפה בעת ההנקה.

בדיון בבית המשפט השלום בירושלים שוחררו השניים למעצר בית, בניגוד להמלצת המשטרה, שביקשה להאריך את מעצרם למטרות חקירה. עם זאת, נאסר עליהם להתקרב לתינוק עד לתום החקירה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully