וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו אתכם מדורה ודייגו - ילדיכם ילמדו לחבק עצים

רמי שני

30.3.2011 / 12:45

פרויקט ”חבק עץ”, המשותף למשרד החקלאות ואוניברסיטת בר-אילן, ישאף לשפר את היכרות ילדי הגנים עם העצים ומאפייניהם. השרה נוקד: ”נלמד על החשיבות האקולוגית”

כ-200 גני ילדים ברחבי הארץ החלו בימים האחרונים ביישום תכנית מיוחדת לשיפור היכרותם של ילדים עם עצים והחשיבות שבהגנה עליהם, במסגרת פרויקט "חבק עץ – ילדי הגן עושים למען העצים", המשותף למשרד החקלאות ומרכז "דע-גן" - המרכז הארצי לקידום מתמטיקה, מדע וטכנולוגיה בחינוך הקדם-יסודי באוניברסיטת בר-אילן. במסגרת הפעילות, שתתקיים במאות גנים ברחבי הארץ במשך השנתיים הקרובות, ילמדו הילדים על עצים בסביבת הגן, בהם עצי נוי ופרי – מהשורשים ועד לצמרת, ילמדו על העץ, על תרומתו לסביבה, ועל השתנותו במשך השנה. הילדים יוכלו לבחור את העצים האהובים עליהם,

התוכנית מאפשרת גם לגננות ולילדים להציע רעיונות לפעילויות שונות של ילדי הגן עם העצים. הפעילויות המוצעות יועברו למרכז דע-גן לבקרה, ובסוף השנה יוצגו חלק מהן במצגות ובפוסטרים בכנס השנתי של המרכז. כ-6,000 ילדים מ-200 גנים ישתתפו במיזם, ולדברי משרד החקלאות, "מעגל ההשפעה הנו הנבט של שנת הלימודים תשע"א, ויהווה המשך לפעילות בעתיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרת החקלאות, אורית נוקד, התייחסה לפרויקט ואמרה כי בכוונתה להרחיב את התוכנית בשנה הבאה, "ובכך להבטיח שיותר ילדים יהיו מודעים לא רק ליופיים של העצים, אלא בעיקר לחשיבותם האקולוגית ותפקידם המהותי בשמירה על הסביבה הירוקה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully