וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס: התיעוד מהשריפה בכרמל מזכה את אלי ישי

מוטי לוי

30.3.2011 / 0:04

בעקבות פרסום הסרטון שצילם אחד מהנוסעים באוטובוס הסוהרים בכרמל, דקות ספורות לפני שמצאו את מותם בשריפה, אומרים חברי כנסת מש"ס: "רואים שאי אפשר להטיל את האשמה על שר הפנים"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: באדיבות משפחת אלקלעי)

בעקבות הפרסום אתמול (שלישי) של הסרטון המתעד את רגעיהם האחרונים של צוערי השב"ס לפני שנספו בשריפה בכרמל, טוענים היום במפלגת ש"ס כי הסרט מוכיח את צדקתו של יו"ר התנועה ושר הפנים אלי ישי.

יו"ר ועדת הפנים של הכנסת בה הוצג היום הסרט, ח"כ דוד אזולאי (ש"ס) אמר הערב בשיחה לוואלה! חדשות כי "אני חושב שהסרט מראה את המציאות הקשה. כל אלה שהאשימו את אלי ישי כשר הפנים במחדל הזה, מן הראוי שיתעשתו ויבקשו סליחה, כי רואים שם את גודל האסון ובוודאי שאי אפשר להטיל את האשמה על אלי ישי". אזולאי הוסיף כי "בסרט רואים איך מנסים להציל ובעצם אין מי שיציל".

גם יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ אברהם מיכאלי, הצטרף לדבריו של אזולאי ואמר כי "כל אלה ששפטו את אלי ישי בבית דין שדה צריכים לצאת ולבקש ממנו סליחה גדולה ולהודות בפניו שהוא לא קשור לכל הפרשה הזאת". אזולאי אף התייחס להאשמות של דני רוזן, בן זוגה של אהובה תומר ז"ל, נגד אלי ישי ואמר כי "במקום לבוא ולהגיש תביעות הוא צריך לבוא ולבקש סליחה על שהתראיין בתקשורת בצורה כל כך בוטה ומעליבה". עוד אמר מיכאלי כי "אני לא מאשים את אהובה תומר, אבל התקלות היו כנראה מבצעיות, תקלות של שמירת הסדר במקום. לכן לבוא ולהאשים את אלי ישי זה פשוט מחפיר".

דני רוזן סרב להגיב לדברים.

(עדכון ראשון: 22:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully