וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה פלסטינים חשודים שאנסו בן 11 מבני ברק

איילה חננאל

29.3.2011 / 17:03

ארבעה שוהים בלתי חוקיים פלסטינים חשודים שאנסו ילד בן 11 בבני ברק והתעללו בו במשך שבועות. אחיו גילה על כך כשהבחין בחבלות על גופו. גורם במשטרה: "מדובר בהתעללות פסיכופטית"

ארבעה שוהים בלתי חוקיים מהרשות הפלסטינית, בגילאי 23-27, נעצרו בחשד שאנסו במשך מספר שבועות ילד בן 11 באתר בנייה בבני ברק, והתעללו בו. מעצרם של הארבעה הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב בארבעה ימים.

ארבעת החשודים מיוצגים ע"י עורכי הדין אורי קינן, ישר יעקבי, עלא מסראוה ואבי אלפסי מהסניגוריה הציבורית. על פי החשד, הם עבדו באולם אירועים בעיר ונהגו לפתות את הילד שמתגורר בקרבת מקום באמצעות ממתקים. משרכשו את אמונו, הביאו אותו לדירה שכורה בה התגוררו, שם על פי החשד ביצעו בו את המעשים תוך שימוש באלימות, והתעללו בו. לאחר מכן, דרשו החשודים מהילד להתלוות אליהם בכל פעם שנתקלו בו, ואיימו כי ייפגעו בו אם לא יעשה כן.

אחיו הגדול של הילד הבחין בהתנהגותו החשודה ובחבלות שעל גופו. הוא החליט לעקוב אחר אחיו הקטן וראה אותו נפגש עם החשודים. לאחר ששב הילד לביתו האח דובב אותו ושמע על מסכת הייסורים שעבר. האח עירב את ההורים, ואלה פנו להגשת תלונה במשטרה.

גורמים במשטרת מרחב דן אשר מנהל את החקירה, סיפרו לוואלה! חדשות כי "מדובר במקרה מזעזע במסגרתו החשודים התעללו בצורה פסיכופטית ואלימה בילד בן 11. המעשים שבוצעו בו נראים כאילו נלקחו מהסרט 'התפוז המכני'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully