וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בנו של הרב אבוחצירא איים על "הרנטגן"

איילה חננאל ורמי שני

29.3.2011 / 17:30

בנו של הרב אבוחצירא שוחרר למעצר בית לאחר שנחקר בחשד שאיים על הרב איפרגן המכונה "רנטגן", במסגרת מאבקי חצרות בנתיבות. הוארך מעצר החשודים הנוספים, נהגו של הרב ועוזרו האישי

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של יצחק אביסרור, נהגו של הרב ברוך אבוחצירא, ואת מעצרו של עוזרו האישי של הרב, עודד אדרי-דרעי. יהודה אבוחצירא, בנו של הרב מנתיבות, שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. השלושה נעצרו היום בחשד שניסו לסחוט את משפחת הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן") ואיימו על בני המשפחה, במסגרת מאבקי השליטה על חצרות הרבנים בנתיבות.

מדובר בעליית מדרגה נוספת במאבק בין חצרות הרבנים בעיר, לאחר שבשבועות האחרונים הופצו בנתיבות כרוזים בגנותו של הרב איפרגן, בהם הוא נקרא לעזוב את העיר. במשטרה חושדים כי מדובר באיומים על הרב ומשפחתו. בעקבות תלונות שהגישו מקורביו של הרב, התקיימו חקירות סמויות וגלויות על מנת לאתר את מדביקי השלטים. בחצרו של הרב איפרגן ביקשו שלא להגיב על הפרסומים.

בחודש אוקטובר האחרון הודיעה המשטרה כי סיימה לבצע חקירה במסגרתה עלה החשד, כי גורמים שונים פעלו לפגוע בשמו הטוב של הרב איפרגן והרב בנימין חן מנתיבות. מהמשטרה נמסר כי יש בידיה תשתית ראייתית מספיקה נגד הרב שמעון אלון, מבקר עיריית נתיבות, בעבירות של ניסיון לשידול לביצוע עבירה על חוק הגנת הפרטיות ובעבירה של ניסיון לקשירת קשר לפשע או עוון. תיק החקירה יועבר להמשך טיפול בפרקליטות מחוז הדרום.

המשטרה חקרה חשד לפיו הרב אלון ניסה לשלוח נערת פיתוי לשני הרבנים מנתיבות. על פי החשד, מדובר בניסיון להשפיל ולבזות אותם וכדי לפגוע במעמדם בקרב מאמיניהם על ידי הפצת התמונות. על פי החשד, הרב אלון הציע לנערה סכום של 150 אלף שקלים בתמורה לתמונות בעלות אופי מיני, שיתעדו את "הרנטגן" בצורה מביכה, באמצעות מכשירי צילום והקלטה בהם תצויד. בידי החוקרים ישנה הקלטה, בה מתועד המשא ומתן שניהל אלון עם הנערה. היא עצמה טענה, כי הם שוחחו מספר פעמים בנושא, וכי השיחות הוקלטו והן אכן נמצאות בידי המשטרה.

(עדכון ראשון: 14:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully