וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב השיפור במצבה: שירלי מרדר לא זקוקה להשתלה

אריאל נוי

29.3.2011 / 8:56

הרופאים בביה"ח בילינסון החליטו שבשלב זה אין צורך לבצע השתלת כבד בגופה של הצעירה, שאושפזה עקב נטילת "נורופן". במקביל, נמשכות בדיקות ההתאמה להשתלה

רופאי בית החולים בילינסון בפתח תקווה, החליטו הבוקר (שלישי) שלא לבצע השתלת כבד בגופה של שירלי מרדר, הצעירה שאושפזה בעקבות סיבוך שנגרם כתוצאה מנטילת תרופה מסוג "נורופן". במהלך הלילה התייצב מצבה של שירלי והכבד שאמור היה להיות מושתל בגופה עבר בדיקות התאמה וכשירות.

מבית החולים נמסר כי "שירלי קיבלה טיפול אינטנסיבי במהלך הלילה במחלקת טיפול נמרץ, שהביא לשיפור במדדים הרפואיים שלה. לאחר דיון שבו השתתפו הרופאים שמטפלים בה ואנשי המרכז להשתלות איברים, הוחלט לא לבצע השתלת כבד. מומחי בית החולים ימשיכו במעקב צמוד".

אמש, בעקבות ההודעה על תרומת כבד שעשויה להתאים, החליטה משפחת מרדר למנוע את יציאת המטוס שהיה אמור להעביר את שירלי בת ה-27 לצרפת. שירלי אושפזה שלשום בבילינסון במצב אנוש, לאחר שנטלה את התרופה מסוג "נורופן". היא קיבלה טיפול תומך לאחר שהכבד שלה קרס. אביה אלי, סיפר אתמול לוואלה! חדשות כי בתו החלה ליטול את התרופות לפני כשבוע בעקבות עקירת שן כירורגית שעברה. האב הוסיף כי שירלי נהגה לקחת כדור אחד בכל ארבע שעות מאז הניתוח שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully