וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה בצפון הארץ רשת שהלבינה הון במיליונים

קובי מנדל

28.3.2011 / 11:04

בתום חודשים של חקירה סמויה, פשטה הבוקר המשטרה על בתי 22 חשודים בהפעלת רשת להלבנת הון בצפון. תשעה חשודים לא נמצאו. בין היתר, הם חשודים בניהול הימורים וזיוף מסמכים

שוטרי ובלשי ימ"ר חוף פשטו לפנות בוקר (שני) על בתי 22 חשודים, כולם עבריינים בכירים שלטענת המשטרה השתייכו לארגון פשע שעסק בהלבנת הון בהיקף מיליוני שקלים ברחבי הארץ. במסגרת המבצע נעצרו 13 חשודים בבתיהם בחיפה, בנשר, בעתלית ובתל אביב, וכעת נערכים חיפושים אחר תשעה חשודים נוספים.

ראש מחלק תשאול ובילוש בימ"ר חוף, רפ"ק תמיר ארד, סיפר כי חברי הכנופיה עסקו בין היתר בזיוף כרטיסי אשראי, זיוף מסמכי מקרקעין וניהול בתי הימורים. ארד ציין כי חברי הכנופיה פעלו במשך כשנתיים ואת הלבנת ההון ביצעו באמצעות העברת כספים לחשבונות בנק וסניפי חלפני כספים.

המעצרים בוצעו לאחר חודשים של חקירה סמויה, שכללה בין היתר מעקבים והאזנות סתר. ארד מסר עוד כי העצורים ישוחררו לאחר חקירתם, מלבד חשוד בודד שאיים על שוטר, שיובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה. עוד נמסר כי במסגרת החיפושים נתפס רכוש רב שכלל מכוניות פאר ורכבי שטח, מכשירי חשמל ותכשיטים. מפקד מרחב חוף במחוז הצפוני, תנ"צ רוני עטיה, אמר כי "נמשיך במאבק חורמה נגד כל ארגון פשיעה, ונשקיע את מירב המאמצים והמשאבים לפירוק קבוצות עבריינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully