וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה ללדור: "פסול רישיון הנהג שדרס את אחותי"

אריאל נוי

28.3.2011 / 10:23

ההליכים נגד הנהג שמואשם כי דרס את ליזה כרסנטי והרג אותה טרם הסתיימו, אולם רישיונו הושב לידיו. אחותה של ליזה: "הרוצח קיבל בחזרה רישיון להרוג". עמותת אור ירוק נרתמה למאבקה

עמותת "אור ירוק" נרתמת למאבקה של נערה נגד הנהג שדרס את אחותה למוות: במסגרת המאבק שמנהלת האחות - שירי כרסטני, מנכ"ל העמותה, שמואל אבואב, פנה אמש (ראשון) במכתב לפרקליט המדינה, משה לדור, על מנת שיפעל לחדש את פסילת רישיונו של הנהג שדרס את אחותה, ליזה. זאת לאחר שבשבוע שעבר, השופטת אסתר הלמן מבית המשפט המחוזי בנצרת החליטה להשיב לנאשם בתיק את רישיונו אשר בתחילה נפסל עד תום ההליכים.

במכתב נוסף שנשלח מהעמותה לפרקליט המדינה בנושא, נאמר כי "כבוד השופטת שגתה בשקילת האינטרסים ובאיזון ביניהם. לדעתנו, במקרים בהם מעורב נהג בתאונה בה נהרג אדם, גובר האינטרס של הגנה על שלום הציבור על כל אינטרס אחר. על הפרקליטות לפעול בכל דרך אפשרית למניעת מצב בו אדם, אשר בעת נהיגה גרם למותו של אדם אחר, יורשה להמשיך ולנהוג גם אם לא הסתיים ההליך המשפטי".

ליזה כרסנטי, שהייתה בת 14, נדרסה למוות לפני כחמישה חודשים, כאשר חצתה את הכביש בראש פינה. בכתב האישום נטען כי "התאונה ומותה של המנוחה נגרמו בשל רשלנותו של הנאשם, אשר נהג בקלות ראש ובחוסר זהירות, לא היה ער לכל הנסיבות שבכביש וסמוך לו, לא נתן זכות קדימה למנוחה, אשר חצתה את הכביש במעבר חציה, ובכך נהג באופן שגרם לסיכון ולפגיעה בעובר דרך."

כמו יעל גרינשפן, המנהלת מאבק ציבורי למען אחותה שחר, שהפכה לצמח לאחר שנדרסה על ידי נהג שיכור, גם שירי כרסנטי העלתה מכתב לרשת הפייסבוק, תחת הכותרת – "הרוצח קיבל בחזרה רישיון להרוג". "הנהג הזה רצח את אחותי", כתבה, "כל כך פחדנו שהנהג יקבל עונש מגוחך, אבל עוד לא הגענו למשפט וכבר מערכת המשפט אכזבה אותנו. אי אפשר להתעלם ממשפחה שהתרסקו ונמחקו לה החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully