וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים לנתניהו: אשר תוכניות הבנייה באיתמר

28.3.2011 / 8:28

עשרות חברי כנסת, בהם חמישה סגני שרים ועשרה ח"כים מקדימה, פנו במכתב לרה"מ ולשר הביטחון בדרישה שייאשרו תוכניות בנייה להתנחלות. "לחיות באיתמר כמו בתל אביב"

קבוצה של 45 סגני שרים וחברי כנסת פנו בסוף השבוע במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר הביטחון, אהוד ברק, בבקשה שאלה יאשרו תכניות בנייה בהתנחלות איתמר, על רקע הפיגוע ביישוב לפני שבועות אחדים. במכתב מבקשים חברי הכנסת לאשר את תוכנית המתאר ליישוב, לאשר ולתקצב באופן מיידי את צרכי הביטחון שלו, ולהתחיל באופן מיידי בבניית מבני קבע לבית הספר ולישיבת ההסדר שבהתנחלות. החותמים מציינים כי "לאחרונה הוסר המכשול הביורוקרטי האחרון ('קו כחול' לישוב), והדבר היחיד המעכב את אישור תכנית המתאר הוא חתימת שר הביטחון".

במכתב, אותו יזמו יו"ר הקואליציה, זאב אלקין (ליכוד), וח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי), חתומים בין היתר גם סגני השרים דני אילון, גילה גמליאל, לאה נס, מנחם מוזס ואיוב קרא. כמו כן, חתומים על המכתב עשרה חברי כנסת מקדימה, בהם עתניאל שנלר, רונית תירוש ואחרים, חברי כנסת מהליכוד, בהם מירי רגב, ציפי חוטובלי ואחרים, וכן חברי כנסת נוספים מסיעות הבית היהודי, האיחוד הלאומי, ישראל ביתנו, ש"ס ויהדות התורה.

במכתבם מציינים החתומים כי "מטרתנו היא לסייע לתושבי המקום, לאפשר להם חיים נורמליים, באיתמר כמו בתל אביב, ללא שום קשר לוויכוח הפוליטי". לדבריהם, "בשנים האחרונות הפכו החיים באיתמר קשים מנשוא, עקב העובדה שתוכנית המתאר של היישוב טרם נחתמה, והדבר מונע מתן מענה לצרכים הבסיסיים ביותר של התושבים בתחומי החינוך והביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully