וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בב"ש: הוגשו כתבי אישום נגד המעורבים

רמי שני

27.3.2011 / 16:21

כתבי אישום הוגשו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שמונה בני אדם, הנאשמים במעורבות ברצח בני הזוג משה אחייב וורוניקה קו בבאר שבע באוגוסט האחרון

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתבי אישום נגד שמונה בני אדם הנאשמים במעורבות ברצח הכפול בבאר שבע באמצע חודש אוגוסט האחרון. כתבי האישום, שהוגשו על ידי עורכי הדין מרקו ברקוביץ' ושרית שמש, מייחסים לנאשמים עבירות של רצח, סיוע לרצח, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות נשק וכן עבירות נוספות. בין הנאשמים, מיכאל טנסקי, אסיר המואשם בהזמנת הרצח תמורת אלף שקלים.

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי אחד המעורבים בביצוע הרצח של בני הזוג משה אחייב וורוניקה קו, הסכים להיות עד מדינה והפליל את חברי הכנופיה שביצעה את המעשה בשכונת בקע בעיר. "זה היה רצח מאוד מזעזע, נכנסו רוצחים לדירה, פתחו את הדלת ופשוט ירו בשניים", סיפר סנ"צ דודו בואני, מפקד יחידת החקירות המרכזית במשטרת הנגב, "לשניים אין עבר פלילי מוכר בבאר שבע. הבחורה, נרצחה ללא עוול בכפה".

מחקירת המשטרה עלה כי הרוצחים נכנסו לבית הוריו של אחייב, שם הוא מתגורר, עברו ליחידת הדיור שלו ושם רצחו אותו. את ורוניקה את רצחו מיד לאחר מכן כיוון שחשבו שזיהתה אותם בעת ביצוע המעשה. עוד עולה מהחקירה, כי אחייב היה מעורב בקטטה שאירעה בקיוסק בעיר מספר ימים לפני הרצח. במהלך הקטטה, אחייב הכה נמרצות אח של כלוא בבית הסוהר "אשל", שהינו בעל מעמד גבוה מאוד בארגון הפשיעה הרוסית (המאפייה הרוסית) והוא זה ששלח את הרוצחים לביתו של אחייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully