וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותר נכה עקב תאונה, ויפוצה בכ-12 מ' שקלים

קובי מנדל

27.3.2011 / 15:44

ביהמ"ש המחוזי בחיפה פסק פיצויים בגובה של 12,355,804 שקלים לאדם שנפגע בתאונת דרכים והפך לנכה בשיעור של 100%. מדובר באחד מסכומי הפיצויים הגבוהים ביותר שנפסקו לנפגע תאונה

בית המשפט המחוזי בחיפה פסק היום (ראשון) תשלום פיצויים לרוכב אופנוע שהפך לנכה בשיעור של 100% בעקבות תאונת דרכים שעבר, בסכום חריג בגובהו של 12,355,804 שקלים. את הסכום יקבל התובע בנוסף לתשלומים שיקבל מקרן הפנסיה ומביטוח המנהלים שעמדו לרשותו.

מדובר בסכום מהגבוהים בפיצוי נפגעי תאונות דרכים לפי חוק הפיצויים. התובע, נשוי ואב לתינוקת, נפגע באורח קשה מאוד בתאונת אופנוע בה היה מעורב כשהיה בן 29. כתוצאה מהתאונה הוא נזקק לטיפול סיעודי צמוד. עקב התאונה התגרשו הפצוע ואשתו ובתם המשותפת נותרה בחזקת האם. חברת הביטוח של נהג הרכב הפוגע היא שתשלם את הפיצויים לנפגע.

סכום הפיצויים נקבע על סמך הפסד השכר הגבוה שהרוויח טרם התאונה. מאחר והנפגע היה רואה חשבון במקצועו, שכרו לפני התאונה עמד על שיעור הקרוב לפי שלוש מהשכר הממוצע במשק.

נשיאת המשפט המחוזי, השופטת בלהה גילאור, קבעה כי בנוסף לפיצוי בגין מטפל סיעודי לו נזקק האיש, "ינתן לו פיצוי כספי גם בגין שכירת שירותיו של מלווה ישראלי בגילו וברמתו האינטלקטואלית אשר יהווה לו סביבה חברתית במצבו המבודד ואין להטיל כל אלה רק על הוריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully