וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר "סאן דור": אל על חוזרת לטוס בשבת

זוהר בלומנקרנץ

27.3.2011 / 0:09

על פי הפתרון המסתמן - סאן דור תמשיך לפעול כמארגנת נסיעות וחברת תיירות. אל על ביקשה מנציגות העובדים לסייע בהפעלת לחצים על חברי כנסת ואישי ציבור כדי למנוע את סגירת סאן דור

מסתמן פתרון להמשך הפעלת טיסותיה של חברת סאן דור, לאחר שרשות התעופה האזרחית (רת"א) החליטה לשלול החל ב-1 באפריל את רישיון החברה כחברת תעופה. בהתאם לתוכנית שמתגבשת בין אל על לרת"א, רישיון ההפעלה של סאן דור כחברת תעופה אמנם יישלל, אך היא תמשיך לפעול כמארגנת נסיעות וחברת תיירות.

רת"א החליטה לשלול מסאן דור את רישיונה מכיוון שהחברה לא עמדה בתנאים של חברת תעופה, שכוללים, בין ההיתר, שני מטוסים בבעלותה וטייסים ואנשי צוות אוויר משלה.

באחרונה החלה אל על, החברה האם של סאן דור, לפעול כדי להשיג אישור זמני ממשרד התחבורה להמשך הפעלתה של סאן דור עד להסדרת כל דרישותיה של רת"א לאחר 1 באפריל. בהנהלת החברה אף פנו בסוף השבוע שעבר לנציגות העובדים בבקשה לסייע בהפעלת לחצים ושתדלנות אצל חברי כנסת ואישי ציבור כדי למנוע את סגירת סאן דור ולמנוע פיטורים.

בהמשך לפתרון המסתמן, טיסותיה של סאן דור יתבצעו בפועל על ידי אל על, כולל שבתות וחגים, אך הן יתבצעו תחת הקוד של סאן דור (2U) ולא של אל על (LY).

מאל על נמסר בתגובה: "אל על הקימה צוות העובד מול רת"א, במטרה לגבש מתכונת מקובלת לפעילותה של סאן דור. אל על מצפה ממשרד התחבורה לעשות הכל כדי לאפשר את המשך טיסות סאן דור לכל יעדיה, ומשוכנעת שכך יהיה. סאן דור תדאג לכל נוסעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully