וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: אשכנזי בעבודה? פוליטיקה זה מקצוע קשה

רמי שני

26.3.2011 / 14:11

המועמד לראשות העבודה אמנם בירך על אפשרות הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר, אך גם נשמע מסויג: "לא מאמין בטאלנטים מבחוץ". הוא הביע תמיכה בחיסולים, והבטיח: "אביא העבודה ל-17 מנדטים"

שר הרווחה לשעבר, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, התייחס היום (שבת) לאפשרות שהרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי יצטרף למפלגת העבודה, שעל ראשותה הוא מתמודד בימים אלו. באירוע "שבתרבות" בבאר שבע אמר הרצוג כי ישמח אם אשכנזי יחליט להצטרף למפלגה, אך גם סייג: "פוליטיקה זה מקצוע קשה ותובעני מאוד, ואני מזכיר שיש לו גם תקופת צינון. אני לא מאמין בטאלנטים שבאים מבחוץ".

הרצוג התייחס גם לח"כית שלי יחימוביץ', שכבר הכריזה כי תתמודד נגדו על ראשות המפלגה, והסביר על ההבדלים בינם: "בניגוד לשלי יחימוביץ', אני מניף גם דגל מדיני-בטחוני וגם דגל חברתי-כלכלי". עוד הוסיף כי הוא צופה שגם עמיר פרץ יצטרף בסופו של דבר למירוץ לראשות המפלגה, וייצור מירוץ מרובע - שיכלול גם את שלמה בוחבוט, שכבר הכריז גם הוא על מועמדותו.

"מפלגת העבודה לא יכולה להרשות לעצמה להיות עם דגל אחד ביד", אמר הרצוג. "אסור לנו להפוך למפלגת נישה. אני בהחלט רואה עצמי כמי שיבא אותה משבעה מנדטים ל-17". הסקרים האחרונים שפורסמו מנבאים למפלגה 6-7 מנדטים בבחירות הבאות.

כשנשאל על שביתת העובדים הסוציאליים המתארכת, אמר שר הרווחה לשעבר כי הוא מציע את עצמו גם לאוצר וגם לעובדים הסוציאליים כמגשר, במטרה להפסיק את השביתה מיידית. "שני הצדדים צריכים להבין שיש גבול, ושנגרם פה נזק כבד למיליון וחצי מטופלי רווחה", אמר.

הרצוג התייחס גם לרמיזות שנשמעו מהשב"כ על האפשרות שלנוכח המצב הבטחוני המידרדר, תחזור מערכת הביטחון למדיניות של חיסולים. "לדעתי צריך לנסות להימנע מהסלמה של המצב", אמר, "אבל במקרה והירי לא ייפסק, כל האמצעים כשרים - ובכלל זה גם התנקשויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully