וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה במצבו של בן אליעזר: הורדם והונשם שוב

אריאל נוי

25.3.2011 / 16:00

ח"כ בנימין בן אליעזר הורדם בביה"ח אסף הרופא לאחר שחלה הרעה במצבו, ככל הנראה בשל זיהום ממנו הוא סובל. הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ ומצבו מוגדר כקשה

החמרה חלה במצבו של ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר המאושפז בבית החולים אסף הרופא בשל דלקת ריאות בה לקה לפני מספר שבועות. מבית החולים נמסר בצהרים (שישי) כי שר הביטחון לשעבר וח"כ מטעם מפלגת העבודה הוחזר ממחלקת הביניים בה אושפז ליחידה לטיפול נמרץ והוחלט בהסכמתו להרדימו ולהנשימו שוב. ההערכה היא שההידרדרות במצבו חלה בשל זיהום.

בן אליעזר אושפז, כאמור, בתחילת החודש, בשל דלקת ריאות חריפה בה לקה. במהלך אשפוזו החריף מצבו, ולמספר ימים הוא אף הורדם והונשם ולאחר מכן התעורר. מומחים העריכו אז כי נשקפת לחייו סכנת חיים של ממש. "יש לו סיכונים רבים", הצהיר מנהל בית החולים מעייני הישועה, פרופ' מוטי רביד. "הוא לא צעיר ולא רזה, והוא גם חווה התקף לב לפני מספר שנים. הוא בהחלט נמצא בקבוצת הסיכון". עם זאת, כאמור, מאז שהתעורר חל שיפור ממשי במצבו.

במהלך הימים בהם מאושפז בן אליעזר, רבים במערכת הפוליטית, עמיתים ויריבים, איחלו לו רפואה שלמה ואף מספר רבנים קראו לציבור לקיים תפילות לשלומו. עד לאחרונה, כיהן בן אליעזר כשר התמ"ת, אך הוא התפטר מהממשלה בעקבות פרישת שר הביטחון, אהוד ברק, ממפלגת העבודה. הוא הבהיר באחרונה כי אין בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully