וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האב נסע בניגוד לתנועה, בניו תקפו את השוטר

אריאל נוי

25.3.2011 / 11:12

קצין משטרה הבחין ברכב שנוסע בניגוד לתנועה בחדרה. לאחר שהקצין הורה לרכב לעצור, יצאו ממנו שני בניו של הנהג ותקפו לפי החשד את הקצין. אחד הבנים נעצר והשני נמלט מהמקום

קצין משטרה שהבחין הבוקר (שישי) בנהג רכב פרטי שמבצע עבירת תנועה חמורה בחדרה, הותקף לפי החשד על ידי שני בניו של הנהג. מחקירה ראשונית עולה כי קצין המשטרה הבחין ברכב שנוסע בניגוד לתנועה ברחוב רוטשילד בעיר. לאחר שהקצין הורה לנהג לעצור וביקש לזהותו, יצאו שני בניו של הנהג מהרכב והיכו את קצין המשטרה. אזרחים שנקלעו למקום הזעיקו שוטרים נוספים ואלה עצרו את הנהג ופתחו במצוד אחר שני בניו החשודים בתקיפה.

אחד מבניו של הנהג נעצר ואילו בנו השני טרם נעצר. קצין המשטרה לא נזקק לטיפול רפואי, ולאחר התקיפה הוא מסר עדות בתחנת חדרה. סגן מפקד התחנה, רב-פקד רמי רז, סיפר לוואלה! חדשות כי "אחד הבנים בשנות ה-30 לחייו נעצר והובא לחקירה בגין הכשלת שוטר במילוי תפקידו. אנחנו מנסים לאתר את האח השני, שזהותו ידועה".

קצין המשטרה שהותקף בחדרה הוא סגן-ניצב חיים פדלון, שנאלץ להתמודד בעבר עם שורה של התנכלויות לאחר שהיה מעורב בעימותים בפינוי מאחז עמונה בשנת 2006. באחד המקרים הציתו אז אלמונים את רכבו של פדלון וכמו כן הושמעו כלפיו איומים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully