וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפיגוע: אלפים במרתון ירושלים הראשון

מוטי לוי

25.3.2011 / 10:14

אלפי רצים לקחו חלק במרתון ירושלים, המרתון הבינלאומי הראשון שנערך בבירה. המשטרה תגברה את כוחותיה באבטחת האירוע, בעקבות הפיגוע שאירע שלשום בעיר

אלפים השתתפו הבוקר (שישי) במרתון ירושלים, המרתון הבינלאומי הראשון שנערך בבירה. בעקבות המרתון נרשמו עומסי תנועה כבדים ברחבי העיר. המשטרה תגברה את כוחותיה באבטחת האירוע, בעקבות הפיגוע שנערך ביער לפני יומיים. למעלה מ-2,000 שוטרים ומתנדבים איבטחו את המרתון.

המרתון החל בשעה 07:00 בבוקר, לאחר שראש העיר ניר ברקת, שהשתתף גם הוא באחד המקצים, הזניק את הרצים בנקודת הזינוק הסמוכה למוזיאון ישראל. המרתון עבר על פני משכן הכנסת לתוך העיר העתיקה ולאורך החומות, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, המושבה הגרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים, הר הזיתים ואתרים נוספים.

מרתון ירושלים, מרץ 2011. מגד גוזני
המרתון החל בשעה 07:00 בבוקר/מגד גוזני

מלבד המרתון נערכים ארבעה מקצים נוספים: ריצת חצי מרתון, מרוץ של 10 ק"מ, ומרוץ ילדים בעלי צרכים מיוחדים, באורך 400 מטרים.

בסה"כ השתתפו כ-10,000 רצים במקצים השונים, בהם כ-1,000 רצים מחו"ל, מ-36 מדינות שונות. בין המשתתפים גם חיילים מיחידות צה"ל רבות. לצורך המרתון נסגרו כל הרחובות המובילים לגן סאקר, בו נפתח המרתון. ממנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים נמסר כי בשל המרתון בתי המלון בעיר נמצאים בתפוסה מלאה. טל מבית שמש, רץ במרתון סיפר לוואלה! חדשות כי הפיגוע ביום רביעי האחרון לא הרתיע אותו מלהשתתף "להפך, אנחנו גאים לרוץ בירושלים".

מרתון ירושלים, מרץ 2011. מגד גוזני
"אנחנו גאים לרוץ בירושלים"/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully