וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: 6 פצמ"רים נפלו במערב הנגב

יהושע בריינר וניר יהב

24.3.2011 / 22:33

שש פצצות מרגמה נפלו הערב בשטחים פתוחים סמוך לקיבוץ במועצה האזורית אשכול. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. חיל האוויר תקף ברצועה

הפלסטינים ירו הערב (חמישי) שש פצצות מרגמה אל ישראל. הפצצות נפלו בשטחים פתוחים סמוך לקיבוץ במועצה האזורית אשכול. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים.

ירי הפצמ"רים בוצע מעט לאחר שמטוסי חיל האוויר ביצעו מספר תקיפות על יעדים ברחבי העיר עזה שבמרכז הרצועה. על פי הדיווחים בעזה, חיל האוויר תקף בין היתר מטה של המודיעין הפלסטיני ומוצב של הזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם.

בנוסף דווח כי חיל האוויר תקף שטחים חקלאיים ממזרח לעיירה בית חאנון שבצפון הרצועה וכי טנקים ישראלים שיגרו פגזים לעבר מעבר קרני. לא דווח על נפגעים באף אחת מהתקריות. בצה"ל אישרו כי בוצעה תקיפה של מספר יעדי טרור ברצועת עזה.

אחר הצהריים נפלה רקטת גראד בשטחים פתוחים בצפון העיר אשדוד. לא היו נפגעים בנפש, אך צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו במספר נפגעי חרדה. קולות נפץ נשמעו גם באזור המועצה המקומית גדרה, בעיר יבנה ובמערב ראשון לציון, אולם בפיקוד העורף הבהירו כי לא הייתה כל נפילה באזורים אלה. מעט לאחר מכן התפוצצה רקטת קסאם בשדרות, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

הירי מרצועת עזה לישראל נמשך גם בשעות הלילה והבוקר, שבמהלכן נורו ארבע רקטות קסאם. הרקטות נחתו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב ובשטחים מדרום לאשקלון. בכל הנפילות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully