וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת גראד נפלה באשדוד, מספר בני אדם לקו בחרדה

רמי שני ויהושע בריינר

24.3.2011 / 16:04

טווח הירי מרצועת עזה מתרחב: רקטת גראד נפלה בצפון אשדוד. לא היו נפגעים בנפש, אך מד"א טיפל במספר בני אדם שלקו בחרדה. בפיקוד העורף מבהירים: לא הייתה נפילה באזור ראשל"צ

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הירי מכיוון רצועת עזה ממשיך, והטווח מתרחב: רקטת גראד נפלה אחר הצהריים (חמישי) בשטחים פתוחים בצפון העיר אשדוד. לא היו נפגעים בנפש, אך צוותי מד"א שהוזעקו למקום טיפלו במספר נפגעי חרדה.

קולות נפץ נשמעו גם באזור המועצה המקומית גדרה, בעיר יבנה ובמערב ראשון לציון, אולם בפיקוד העורף הבהירו כי לא הייתה כל נפילה באזורים אלה. עוד נמסר כי מדובר בהדי משנה, שהובילו לגל דיווחים שגוי. גורמים צבאיים מתחו ביקורת על הפצת השמועות ואמרו כי "מדובר בדיווחים שגויים שמובילים למתח וללחץ מיותר". בתוך כך נשמעו אזעקות גם ביבנה ובגדרה.

הירי מרצועת עזה לישראל נמשך גם בשעות הלילה והבוקר, שבמהלכן נורו ארבע רקטות קסאם. הרקטות נחתו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב ובשטחים מדרום לאשקלון. בכל הנפילות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

במקביל, דיווחו הפלסטינים כי צה"ל תקף מתקן של חמאס באזור שכונת זייתון בצפון הרצועה. לפי הדיווח, כתוצאה מירי פגזי טנקים פרצה דליקה במתקן ואדם אחד נפצע באורח בינוני. מוקדם יותר תקף צה"ל חוליה שעסקה ככל הנראה בשיגור רקטות לעבר ישראל בשכונת סג'עייה בצפון מזרח הרצועה.

אתמול נורו פצצות מרגמה לעבר שטח המועצה האזורית חוף אשקלון כאשר חלקן נשאו זרחן. לפני כן, בשעות הבוקר, נפלו שתי רקטות גראד בלב שכונת מגורים בבאר שבע. כתוצאה מאחת הנפילות נפצעו שלושה בני אדם באורח קל. הנפילה השנייה לא גרמה לנפגעים או לנזק. במקביל נפלו שבע פצצות מרגמה במועצת האזורית אשכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully