וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד ההורים באשקלון: "המציאות מחייבת השבתה"

24.3.2011 / 11:03

ועד ההורים באשקלון זועם על העייריה שלא השביתה את הלימודים בעיר, בדומה לבאר שבע ואשדוד. "מבקשים לחזור לשגרה על בסיס רעוע". העירייה: "הערכות צה"ל הבהירו כי אין סיבה להשבתה"

רויטרס

(צילום: אבי כהן, דניאל בוק, רויטרס, אלברטו דנקברג ושי מכלוף; עריכה: רן צימט; קריינות: אביב אברמוביץ')

על רקע השבתת הלימודים באשדוד ובבאר שבע בעקבות ההסלמה בגבול הדרום, ועד ההורים באשקלון קרא לכלל ההורים בעיר שלא לשלוח את ילדיהם לבית הספר. למרות זאת, מעיריית אשקלון, שהיתה נגד ההשבתה, נמסר כי רובם הגדול של התלמידים הגיעו הבוקר לבתי הספר.

"המציאות הבטחונית בה נמשך הירי מחייבת השבתה. אי אפשר להיות בת יענה ולהגיד לי זה לא יקרה", אמרה סופי חוטובלי-פנחס, חברה בהנהלת הוועד. "הערכת המצב של העירייה אמש הייתה שהירי לא יימשך היום, והנה הבוקר נפל קסאם דרומית לאשקלון".

חוטובלי-פנחס אמרה עוד כי ועד ההורים יערוך מעתה הערכת מצב בכל ערב בנפרד מהערכת המצב של העייריה. "לא ייעלה על הדעת שערים גדולות כמו באר שבע ואשדוד משביתות את מערכת החינוך, וראש העירייה שלנו מקבל החלטה תמוהה בטענה שהוא רוצה להימנע ממצב שילדים משוטטים ברחובות, כאשר לפני חודשיים הוא השבית ללא שום בעיה את מערכת החינוך במקביל לשביתת השלטון המקומי".

"ראש העיר לא מספיק אמיץ"

"אותו ראש עיר לא אמיץ מספיק לבוא לממשלה בדרישות להצבת מערכת כיפת ברזל באשקלון או לבניית מיגוניות נוספות בעיר. הוא מבקש מאיתנו לחזור לשגרה על בסיס רעוע", הוסיפה חוטובלי-פנחס.

מעיירית אשקלון נמסר בתגובה כי אמש קיים ראש העיר התייעצויות עם אלוף פיקוד העורף, יאיר גולן, וכן גורמי ביטחון נוספים, שהמליצו לקיים את הלימודים כסדרם מאחר ולא היו התרעות מודיעיניות נוספות.

"לשלוח אותם הביתה ולא לקיים לימודים מסכן את התלמידים אפילו יותר, מכיוון שמי אמר שבמידה ואין לימודים הם יישבו בבית ולא יסתובבו ברחובות ובמקומות לא מוגנים?", נטען בעייריה. "בבתי הספר יש חוסן משום שהמורים נמצאים שם ויכולים לסייע ולהגן על התלמידים במקרה של ירי. פעלנו על פי הוראות פיקוד העורף וגורמי הביטחון שאמרו שאין סיבה להשבית את הלימודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully