וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום יושבתו הלימודים באשקלון, אשדוד ובאר שבע

עשרות אלפי תלמידים בערים הדרומיות לא יפקדו היום את ספסל הלימודים בשל העלייה בירי הרקטות לעבר ישראל. באוניברסיטת בן גוריון ומכללת ספיר יתקיימו הלימודים כסדרם

בעקבות ההסלמה שחלה בימים האחרונים והעלייה במספר הרקטות הנורות מרצועת עזה לעבר ישראל, יושבתו היום (חמישי) הלימודים בערים אשדוד, באר שבע ואשקלון. עם זאת, הלימודים האקדמיים יתקיימו כסדרם באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ובמכללת ספיר. בקמפוסים של מכללת סמי שמעון באשדוד ובבאר שבע לא יתקיימו לימודים.

לאחר הערכות מצב שהתקיימו אמש בעיריות באר שבע ואשדוד, הוחלט שלא לקיים היום לימודים בכל בתי הספר בערים, לאחר שגם אתמול הושבתו הלימודים בבאר שבע בעקבות שתי רקטות הגראד שנפלו בלב שכונת מגורים בעיר. במהלך היום תתקיים הערכת מצב נוספת ובמהלכה יוחלט האם לקיים לימודים ביום שישי. באשקלון החליט ועד ההורים להשבית את הלימודים ולא העירייה.

במוצ"ש - הערכת מצב נוספת

במוצאי שבת צפויה להתקיים הערכת מצב נוספת על מנת לבחון את המשך ההיערכות לקראת חידוש הלימודים בשבוע הבא. בימים בהם לא מתקיימים לימודים, המורים והמנהלים יפקדו את מוסדות החינוך ויפעילו מערכת למידה אינטרנטית מרחוק, על מנת שלא לקטוע את הרצף הלימודי.

"המערכת מוכרת היטב לתלמידים בדרום, ובמהלך מבצע עופרת יצוקה נעשה בה שימוש מסיבי", אמרה עמירה חיים, מנהלת מחוז דרום במשרד החינוך. עוד נמסר כי מערכות החינוך בדרום מפעילות מערכת של תמיכה רגשית הכוללת יועצים ופסיכולוגים, וכן עושים מאמצים לספק פעילויות פנאי להפגת המתח והלחץ בקרב התלמידים.

פצצות מרגמה נורו אמש לעבר שטח המועצה האזורית חוף אשקלון כאשר חלקן נשאו זרחן. אתמול בשעות הבוקר נפלו שתי רקטות גראד בלב שכונת מגורים בבאר שבע. כתוצאה מאחת הנפילות נפצעו שלושה בני אדם באורח קל. הנפילה השנייה לא גרמה לנפגעים או לנזק. במקביל נפלו שבע פצצות מרגמה במועצת האזורית אשכול.

(עדכון ראשון: 22:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully