וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכנת הסמויה במסיבת הלסביות חשפה סוחרי סמים

איילה חננאל

23.3.2011 / 11:23

סוכנת סמויה התחזתה למארגנת ליין של מסיבות ללסביות, ורכשה את אמונם של סוחרי סמים בדרום תל אביב. 26 מהם נעצרו הבוקר הודות לפעילותה. במקביל הוחרמו אלפי כדורי אקסטזי

סוכנת סמויה של המשטרה שפעלה במועדונים בדרום תל אביב, הביאה הלילה (רביעי) למעצרם של 26 בני אדם, החשודים בסחר והפצת סמים. הסוכנת התחזתה למארגנת של ליין מסיבות לקהילה הלסבית, ורכשה במשך החודשים האחרונים את אמונם של מפיצי הסמים באזור. היא קנתה מהם קוקאין, אקסטזי, חשיש ו-LSD, במספר רב של הזדמנויות.

לפנות בוקר ערכו שוטרי ובלשי מרחב יפתח של המשטרה מבצע רחב היקף של מעצרים, והחרימו מעל ל-3,000 כדורי אקסטזי ומאות בולי LSD. בין העצורים, עשרה מוגדרם על ידי המשטרה כעבריינים בכירים, וכיעדים מודיעיניים ממוקדים. החשודים יובאו היום בפני בית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם. לדברי המשטרה, מעל למאה חשודים בסחר בסמים כבר נעצרו בפעילותם של שלושה סוכנים שהופעלו באזור במהלך השנה האחרונה.

25 שקלים לכדור אקסטזי

רב-פקד אסף צור, מפקד לשכת המודיעין והבילוש במרחב יפתח של המשטרה, סיפר הבוקר על המבצע: "כיוונו את הסוכנת ליעדים מדויקים, שידענו שמפיצים סמים בקרב המועדונים באזור. במקרה אחד הסוכנת ביצעה עסקה עם עבריין מוכר, ולאחר מכן עקבנו אחריו ותפסנו ברשותו כ-2,000 כדורי אקסטזי".

לדברי המשטרה, סוחרי הסמים חזרו להפיץ שוב אקסטזי, לאחר שנעלם מהשטח בשנים האחרונות לטובת סמים אחרים. בעבר, מחיר כדור עמד על כשמונה שקלים בממוצע, והיום הסם נמכר למפיצים בכ-25 שקלים לכדור למפיצים. לדברי השוטרים, בליינים קונים כיום את הכדור במחיר הנע בין 50 ל-70 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully