וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בב"ש: "מי שמרשה ירי לכאן, יקבל רקטות בת"א"

פנחס וולף ורמי שני

23.3.2011 / 8:42

רקטות הגראד שהתפוצצו בבאר שבע, אחת מהן בסמוך לבניין מגורים ופציעתם של שלושה בני אדם, עוררו את זעם התושבים. "ברור שתהיה נפילה שנייה ושלישית לפני שיעשו משהו"

האם ישראל בדרך למבצע "עופרת יצוקה 2"? תושבי באר שבע הגיבו הבוקר (רביעי) בזעם לירי הרקטות הנמשך לכיוון העיר. אבי אהרוני, תושב העיר אמר הבוקר: "אני הרבה יותר מפחד שאני צריך ללכת לעבוד והילדים שלי בבית, מאשר אם הילדים היו במוסדות החינוך. כל הזמן מספרים לנו שנערכים פה לגראדים. אז מה קרה הבוקר שפתאום אין לילדים שום פתרון?". יוסף, תושב נוסף אמר: "כשהייתה הנפילה לפני שבועיים, היה ברור שתהיה נפילה שנייה ושלישית לפני שמישהו יעשה משהו. מי שמרשה נפילות בשדרות, מקבל נפילות בבאר שבע ויפגוש נפילות בתל אביב".

המשנה לראש הממשלה סילבן שלום, אמר בתגובה לירי הרקטות, שאחת מהן נפלה הבוקר קרוב לבית ילדותו כי "אם המצב יימשך לא יהיה מנוס ממבצע רחב היקף שימוטט את שלטון החמאס, אשר הפך את חיי אזרחי ישראל בדרום לבלתי נסבלים. זוהי פעילות מתבקשת להגנה על אזרחינו". לדברי שלום, "מבצע עופרת יצוקה הוכיח את עצמו וניתק את החמאס לתקופה מסוימת, אך מדינת ישראל תפעל במהרה להפסיק את הירי ליישובי עוטף עזה, אשקלון, באר שבע ואשדו. בסיבוב הקודם הייתה הבלגה ארוכה מדי אשר הביאה לנטישה של אזרחים. לא נחזור למצב הזה ובמקום שאנשים יעברו לנגב הם יעזבו את האזור. יש לפעול לפעולה מהירה עם תג מחיר ברור".

סמוך לשעה 5:30 בבוקר התפוצצה רקטת גראד בחצר בניין בשכונת מגורים בבאר שבע. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל מהדף רסיסים. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בעיר. כמה בני אדם לקו בחרדה, וצוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום. אחד מנפגעי החרדה פונה גם הוא לבית החולים סורוקה. אזעקה עולה ויורדת הושמעה לפני הנפילה. עוד דווח כי בבית החולים סורוקה בעיר פינו מספר מחלקות לאזור מוגן. בעקבות האירוע לא מתקיימים היום לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר. מספר שעות לאחר מכן נפלה רקטה נוספת בשטח פתוח הסמוך לעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully