וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשודה בניסיון למכור תינוקה

איילה חננאל

23.3.2011 / 1:42

מעצרה של האישה החשודה בניסיון למכור את תינוקה עבור סמים הוארך ביום, על אף פי שהמשטרה טענה תחילה כי "הסיפור כולו בטיפול משרד הרווחה". סנגורה: אין כל ראיות למעשה

מעצרה של תושבת תל אביב בת 40 , שעוכבה לחקירה לאחר שניסתה ככל הנראה למכור את תינוקה כדי לממן קניית סמים, הוארך אתמול (שלישי) ביממה. האישה אותרה לאחר שבועות ארוכים בהם חיפשו אחריה שוטרי סיירת משמר הגבול בעקבות מידע שהגיע לידיהם מעוברי אורח, שצפו באישה מציעה למכור את תינוקה. הידיעה פורסמה לראשונה בוואלה! חדשות.

לאחר מעצרה ע"י שוטרי יחידת סמ"ג 1 של מג"ב, אמרו במשטרת מחוז תל אביב כי אין חשד ממשי לכך שהאישה אכן ניסתה למכור את תינוקה, ולכן בתום חקירתה היא תשוחרר לביתה. עוד הוסיפו כי "המקרה הוא בטיפול משרד הרווחה".

עם זאת, אתמול החליטו במשטרה להביא את האישה לבית המשפט השלום בתל אביב וביקשו להאריך את מעצרה בארבעה ימים. במהלך הדיון טענו נציגי המשטרה כי בדצמבר האחרון, פנתה האישה לחברתה, שלטענת המשטרה מדובר בנרקומית אף היא, והציעה לה לקנות ממנה את תינוקה או לסייע לה במכירתו.

בחקירתה טענה האישה כי כלל לא פנתה אל חברתה, אלא הייתה זו היא שהציעה לה למכור את תינוקה, בעוד שהאחרונה סירבה בתוקף. "אמרתי לה שבחיים לא אעשה דבר כזה", טענה בפני החוקרים.

פרקליטה של האישה, עו"ד אורי קינן, שמונה לייצגה מטעם הסנגוריה הציבורית, טען בדיון כי למשטרה אין כל ראיות לפיהן האישה אכן ניסתה למכור את התינוק, שנמצא ברשותה בעת מעצרה כשהוא מחופש לליצן לרגל חי הפורים. אף על פי כן השופטת נועה פדרסקי האריכה את מעצרה ביומיים. עו"ד קינן ערער לבית המשפט המחוזי, שקיצר את מעצרה, ואסר על פרסום זהותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully