וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת גראד נפלה מדרום לאשדוד, צה"ל תקף בתגובה

יהושע בריינר ורמי שני

23.3.2011 / 0:01

לראשונה מאז מבצע "עופרת יצוקה" נשמעה אזעקה עולה ויורדת בעיר אשדוד. רקטת גראד נפלה מדרום לעיר. לא דווח על נפגעים או על נזק. צה"ל תקף מחבל בצפון הרצועה במרחב ממנו בוצע הירי

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו)

רקטת גראד נורתה אמש (שלישי) מכיוון רצועת עזה לעבר העיר אשדוד. הרקטה נפלה מדרום לעיר, אך לא דווח על נפגעים או על נזק. ברחבי העיר נשמעה אזעקה עולה ויורדת. כוחות הביטחון מנסים לאתר את מקום נפילת הרקטה.

זמן קצר לאחר הירי תקף חיל האוויר מחבל בצפון רצועת עזה, במרחב ממנו בוצע הירי. כך נמסר מדובר צה"ל. במקום זוהתה פגיעה.

בתוך כך, בעקבות ההסלמה בירי הרקטות ופצצות המרגמה מעזה הנחה הערב צה"ל את תושבי עוטף עזה המתגוררים במרחק של עד שבעה קילומטרים מהרצועה, להישאר בסביבת מרחבים מוגנים. במהלך היום נהרגו שמונה פלסטינים ברצועת עזה מירי של צה"ל בשתי תקריות שונות. כלי טיס של חיל האוויר תקפו חוליה של מחבלים בשכונת זיתון, שחבריה התכוונו לשגר רקטה לעבר באר שבע. לפי דיווחי הפלסטינים, כתוצאה מתקיפת חיל האוויר נהרגו ארבעה פעילים בג'יהאד האיסלמי.

מוקדם יותר נהרגו ארבעה פלסטינים ו-10 פלסטינים נפצעו, כתוצאה מירי שביצע צה"ל לעבר בית בשכונת שוג'אעיה מזרחית לעזה. כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי ההרוגים הינם ילד בן 11, נער בן 16 ושני מבוגרים בני 20 ו-50.

תקיפות צה"ל בוצעו כתגובה לנפילתן של ארבע פצצות מרגמה שנורו לעבר מערב הנגב. בימים האחרונים ירו הפלסטינים עשרות פצצות מרגמה ורקטות קסאם לעבר שטח ישראל וצה"ל ביצע מספר תקיפות ברחבי הרצועה. בין היתר תקף צה"ל מחסני נשק של חמאס ומנהרות הברחה.

דובר צה"ל מסר כי "לא נסבול את המשך הימצאות יישובי עוטף עזה תחת אש. נדע להגיב בנחרצות לכל ירי או פעילות טרור ברצועת עזה ולא נשלים עם ניסיון פגיעה באזרחי ישראל. אנו מציעים לחמאס לא לדרדר האזור ולא לבחון את כוחו של צה"ל".

(עדכון ראשון: 23:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully