וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל חנות להמרת כספים בת"א נפצע קל בניסיון שוד

איילה חננאל ואריאל נוי

22.3.2011 / 18:19

זוג רוכבי אופנוע ניסו לשדוד חנות להמרת כספים בת"א ואף פתחו בירי לעבר בעל החנות שנפצע קל. עובר אורח פגע עם קסדה באחד החשודים בשוד שנפצע אף הוא קל. החשוד השני נמלט

בעל חנות להמרת כספים כבן 29 נפצע הערב (שלישי) באורח קל מירי במהלך ניסיון שוד שהשתבש. שני החשודים בביצוע הירי נכנסו לחנות הממוקמת בבית הטקסטיל בתל אביב, איימו על בעל החנות ולאחר שזה התנגד לשוד, השניים פתחו לעברו באש. בעל החנות נפגע בידו וברגלו ופונה על ידי מגן דוד אדום לבית החולים איכילוב בעיר.

שני החשודים, שאחד מהם לבש מדים של צה"ל, ניסו להימלט מהזירה על אופנוע על כביש הטיילת לכיוון צפון, אלא שעובר אורח שחלף עם אופנועו במקום, שם לב להתרחשות ובצעד נועז היכה עם קסדתו תוך כדי נסיעה בראשו של אחד החשודים וכתוצאה מכך נפל החשוד אל הקרקע ונפגע בראשו באורח קל. החשוד השני הצליח להימלט וכעת נערך אחריו מצוד.

עובר האורח, בשנות ה-20 לחייו, סיפר לחוקריו כי "שמעתי את היריות וראיתי את שני החשודים נוסעים לעברי על האופנוע ואז פשוט החלטתי לנסות לעצור אותם וכשראיתי שהם מגיעים לידי, חבטתי בראשו של אחד מהם עם הקסדה שלי וכתוצאה מכך האופנוע עצר. במקביל לכך חייגתי למשטרה".

זאביק טפר, כונן "איחוד הצלה" שהוזעק לזירה סיפר לוואלה! חדשות: כי "הגענו למקום בעקבות דיווח על ירי. התחלנו לטפל עם מד"א בגבר שנורה ברגלו. במהלך הטיפול ראינו זוג רוכבים על אופנוע שנמלט מהמקום. במהלך המנוסה אחד מהרוכבים נפל מהאופנוע. סיימנו לטפל בגבר שנורה ועברנו לטפל בבחור שנפצע בראשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully