וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של קצב: "חד-משמעית, הוא לא ייכנס לכלא"

רמי שני

22.3.2011 / 16:32

חברו של הנשיא לשעבר, יצחק סלוקי, ביקר אותו בקריית מלאכי, זמן קצר לאחר הקראת גזר הדין. לדבריו, קצב עשוי לפגוע בעצמו: "אם הערעור לא יתקבל, הוא יתנהג כמו מי שהגיע לסוף הדרך"

האם משה קצב ישים קץ לחייו בטרם ייכלא מאחורי סורג ובריח? יצחק סלוקי, חברו של נשיא המדינה לשעבר, שנשלח הבוקר (שלישי) לשבע שנות מאסר בפועל, טוען כי "אם לא יצליח בערעור לבית המשפט העליון, הוא יגיע למקום פחות טוב. אל תחכו לו בכניסה לכלא. אני אומר חד משמעית: משה קצב לא ייכנס לכלא". עם זאת, סלוקי הבהיר כי קצב לא אמר לו את הדברים מפורשות, אלא שמדובר בהערכה שלו, מתוקף היכרותו רבת השנים עם האנס.

"אני לא יודע אם הוא יעשה לעצמו משהו. דבריי נשמעים ומוקלטים, אני לא רוצה לחשוב על זה אפילו, ויחד עם זה, הוא לא ייכנס לבית הסוהר" אמר סלוקי, והוסיף כי "אם הוא ירגיש שהוא מגיע לסוף הדרך, הוא יתנהג כמו אדם שמגיע לסוף הדרך".

סלוקי, המכיר את קצב מזה למעלה מ-50 שנים, מתקופתם המשותפת בכפר הנוער "בן שמן", מתעקש כי הנשיא לשעבר חף מפשע: "הרעה הזו חייבת להשתנות. משה קצב לא אנס. השופטים טעו בגדול. חבל. כל שאני מקווה, הוא שבית המשפט העליון יביא, בעזרת השם, למהפך בהחלטה".

"קשה למשה קצב, הוא חש שנעשתה לו טרגדיה נוראה. הוא בטוח בחפותו. הרי הציעו לו עסקת טיעון, שתכלול עבירה של נשיקה ומישוש הרגל. אם היה מקבל את עסקת הטיעון, כל הדבר הזה לא היה קורה", אמר סלוקי, בתום ביקור בביתו של קצב, זמן קצר לאחר הקראת גזר דינו. חברו של הנשיא לשעבר סיפר גם התחושות בקרב משפחתו, ואמר כי "זו משפחה חמה, נאמנה. הם יושבים ובוהים אחד בשני. אחד הבנים מתפלל, כי הוא יותר אדוק בדתו. הם חשים שזו טרגדיה נפשית נוראית. אני לא מאחל את זה לאף אחד משונאי עם ישראל".

למרות שנעדרה מהדיון הבוקר בבית המשפט, סלוקי טוען כי רעייתו של קצב, גילה, ניצבת לצד בעלה. "היא מלאך", אומר סלוקי, "היא תומכת בו ולא עוזבת אותו. היא כל הזמן מנסה לפנק אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully