וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נרקומנית ניסתה למכור את תינוקה עבור סמים

איילה חננאל

21.3.2011 / 19:04

אם לארבעה מת"א חשודה שניסתה למכור את תינוקה בן החצי שנה תמורת עשרות אלפי שקלים או לחלופין מנת סם. היא אותרה ליד סניף בנק דואר כאשר התינוק ברשותה. הוא הועבר לשירותי הרווחה

תושבת תל אביב בת 40 עוכבה אחר הצהריים (שני) לחקירה לאחר שניסתה ככל הנראה למכור את תינוקה בן החצי שנה בכדי לממן קניית סמים. האישה אותרה לאחר שבועות ארוכים בהם חיפשו אחריה שוטרי סיירת משמר הגבול בעקבות מידע שהגיע לידיהם מעוברי אורח שצפו באישה מציעה למכור את תינוקה.

מחקירה ראשונית עולה, כי האישה ניסתה למכור את התינוק במספר הזדמנויות ברחבי רמת גן ותל אביב. היא חשודה שהציעה לעוברים ושבים את התינוק תמורת מאות שקלים, ובמקרים אחדים תמורת מנת סם.

הניסיונות לאתרה החלו לאחר שלשוטרי יחידת סמ"ג 1 בפיקודו של רפ"ק רמי פנקר נודע כי היא נהגה לפקוד את סניף בנק הדואר באזור דרום תל אביב. השוטרים השאירו לעובדי המקום את תמונתה של החשודה וביקשו מהעובדים להתקשר אליהם כאשר היא מגיעה למקום. היום צלצלה מנהלת הסניף למשטרה לאחר שהבחינה באישה ואלה עיכבו אותה כאשר תינוקה ברשותה.

התינוק הועבר לטיפול שירותי הרווחה בעיר, והאישה כאמור נלקחה לתחנת המשטרה. מהחקירה עלה עוד, כי מדובר באישה גרושה ולה שלושה ילדים נוספים בני 18, 13 ו-10 הנמצאים ברשות אמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully