וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם משלמים 180 אלף דולר לארוחה עם אהוד ברק?

יהושע בריינר

21.3.2011 / 17:54

ארגון ידידי צה"ל בארה"ב תקיים את ערב ההתרמה השנתי למען חיילי צה"ל בניו יורק. באירוע ישתתפו בכירי מערכת הביטחון ובראשם שר הביטחון ברק. מחיר הכרטיס נע בין 1,000 ל-180 אלף ד'

תרבות שנויה במחלוקת או אהבה לצה"ל וציונות טהורה? מאות נדבנים צפויים ליטול חלק מחר (שלישי) באירוע הגאלה המסורתי של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב שיתקיים במלון ה"וולדורף אסטוריה" היוקרתי בניו יורק.

כמדי שנה, גם הפעם הצליח הארגון האמריקאי, הנחשב לתורם הגדול ביותר לרווחת חיילי צה"ל, לגייס לאירוע המרכזי שלו את בכירי הצבא ומערכת הביטחון, כאשר השנה יטלו חלק באירוע שישה הרמטכ"לים האחרונים של צה"ל. שר הביטחון אהוד ברק צפוי להיות הנואם המרכזי של הערב, כאשר יחד עמו ישבו בקדמת האולם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שסיים לאחרונה את טיולו באיים הקריביים. מדובר באירוע הרשמי הראשון בו ישתתפו אשכנזי וברק, מאז סיים אשכנזי את תפקידו.

מגייסים 60 מיליון דולר מדי שנה

ערב הגאלה נחשב לאירוע ההתרמה הגדול ביותר של ארגון ה-FIDF (ארגון ידידי צה"ל), כאשר בשנה שעברה הותרמו באירוע דומה למעלה מ-20 מיליון דולרים. השנה, מקווים בארגון שחוגג 30 שנה להיווסדו, להכפיל את הסכום.

אבל לא מדובר רק באירוע התרמה, אלא בעיקר באחד האירועים המרכזיים של העשירים שביהודי ארה"ב. כך למשל, עלות כרטיס הכניסה הזול ביותר לאירוע עומדת על 1,000 דולרים. כרטיס המוגדר "כרטיס אלוף" יעלה כ-36 אלף דולרים, והכרטיס היקר ביותר, המוגדר "כרטיס נשיא" יעלה 180 אלף דולרים, מה שמקנה גם מקום של כבוד בקדמת האולם סמוך לברק ולרמטכ"לים. 1,400 הכרטיסים שהוצאו לאירוע כבר נמכרו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל הנוכחי בני גנץ צפויים למסור את איחוליהם בברכות שצולמו בווידאו ומרים פרץ, אימו של רס"ן אלירז פרץ שנהרג בגבול עזה, צפויה לנאום באירוע. מקרב לובשי המדים יטלו חלק בערב ראש אכ"א האלוף אבי זמיר ודובר צה"ל, תא"ל אבי בניהו. הארגון מגייס מדי שנה כ-60 מיליון דולרים שמיועדים בין היתר עבור תוכניות ומלגות ללוחמים ולחיילים בודדים וכן למימון ימי נופש ליחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully