וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ו-5 ילדיה נפצעו קשה ואנוש בתאונה ליד שהם

אריאל נוי, מערכת וואלה! חדשות

21.3.2011 / 16:36

הרכב בו נסעו בני המשפחה התנגש בחלקה האחורי של משאית בכניסה לשהם וכתוצאה מכך נפצע בן 10 באורח אנוש, ארבעה האחים האחרים נפצעו באורח קשה והאם באורח בינוני

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

אם וחמישה מילדיה נפצעו בתאונה שאירעה בצהרים (שני) בכניסה ליישוב שהם בשפלה. אחד הילדים, בן 10, נפצע באורח אנוש, כאשר ארבעת אחיו – בני שמונה, שבע, ארבע ופעוטה בת שנה נפצעו באורח קשה. האם, שנהגה ברכב שהתנגש במשאית בכביש 444 הצמוד לישוב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

צוותי מד"א ממרחב איילון שהוזעקו למקום טיפלו בפצועים ופינו אותם לאחר מכן לבית החולים שיבא – תל השומר. שמוליק אברהם, מנהל המוקד הארצי של ארגון "איחוד הצלה" סיפר לוואלה! חדשות כי מדובר ברכב מיני-ואן שהתנגש בחלקה האחורי של המשאית.

"כל מי שהיה במיני-ואן נפגע", סיפר אברהם, "זה מראה קשה מאוד, כל הילדים היו מחופשים והם היו בדרכם מאלעד לירושלים". אברהם הוסיף כי "האם דאגה עד שאחרון הילדים שלה יטופל ויפונה לבית חולים ורק אז היא הבחינה בפציעה שלה".

רפ"ק שי מזרחי, קצין אגף התנועה של מרחב השפלה, אמר כי "מדובר בתאונה קשה, שנגרמה כנראה בשל אי שמירת מרחק. ככל הנראה נהגת הרכב הסיטה את מבטה מהכביש, או שמדובר בחוסר תשומת לב שגרמה לכך שהיא התנגשה בעוצמה במשאית שלפניה, שעמדה בשל עומס תנועה בכביש. זה פשוט מדהים - בדקנו ולא היה סימני בלימה, או נסיון התחמקות. הנהגת פשוט נכנסה במשאית מאחור. לא הצלחנו לדבר עם האישה שנפצעה באורח בינוני, היא כל הזמן רק דאגה לילדים שלה וביקשה שנטפל בהם. אנחנו נמצאים בחופשת פורים וזה מצער שהחופשה נגמרת בצורה טרגית כזו. זה מראה שקשה לעכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully