וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עציר בכלא השרון ניסה לדקור את רוני רון

גלעד גרוסמן ואיילה חננאל

21.3.2011 / 11:43

עציר בכלא השרון ניסה לדקור את רוני רון, המואשם ברצח נכדתו רוז פיזם. רון לא נפגע, אך ככל הנראה הדוקר עצמו נפצע בתקרית. עורך דינו של רון: מצפה ששב"ס ישמור עליו

עציר בכלא השרון ניסה הבוקר (שני) לדקור בעזרת דוקרן מאולתר את רוני רון, הנאשם ברצח נכדתו רוז פיזם. רון לא נפגע, אבל ככל הנראה הדוקר, העצור בשל עבירות סמים, נפגע בתקרית. פרקליטו של רון, עורך הדין גיל פרידמן, אמר כי הוא מקווה ששירות בתי הסוהר "ינקוט בכל הצעדים הדרושים כדי לשמור על שלומו של רון". משב"ס נמסר כי "בתא לא היה דוקרן והמעורבים יועמדו לדין משמעתי".

בחודש אוקטובר קיבל בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את עתירתו של רוני רון, והורה לבטל את כבילתו בשעות הלילה למיטתו בתא המעצר. השופטת קלרה רג'יניאנו ציינה אז בהחלטתה, כי לפי חוות הדעת הפסיכיאטרית שהוצגה בפני בית המשפט, אין סכנה מיידית לכך שרון ינסה לפגוע בעצמו.

רון הגיש לבית המשפט עתירה נגד שירות בתי הסוהר, בה הוא טען שאוזקים אותו בידיו וברגליו למיטתו בכל לילה החל מהשעה 21:00. זאת, אף שהוא הצהיר שוב ושוב באופן חד משמעי, לדבריו, כי אין בכוונתו ליטול את חייו. עוה"ד פרידמן וסאני שייקיס, טענו אז כי שירות בתי הסוהר נקט "בצעד קיצוני" כשבחר לכבול את רון למיטתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully