וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' מבית הנשיא תגיש תביעה אזרחית נגד משה קצב

21.3.2011 / 8:49

יממה לפני שמדינה שלמה תדע האם משה קצב יהיה הנשיא הישראלי הראשון שיושם מאחורי סורג ובריח, הודיעה חושפת הפרשה, "א' מבית הנשיא", כי בכוונתה להגיש תביעה אזרחית נגד קצב

א' מבית הנשיא, מי שחשפה את פרשת קצב אך לא נכללה לבסוף בכתב האישום שהוגש נגדו, מתכוונת להגיש בימים הקרובים תביעה אזרחית לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד הנשיא לשעבר.

מחר (שלישי) צפוי להינתן גזר הדין במשפט של קצב, שהורשע בביצוע שורה של עבירות מין בעובדות שהיו כפופות לו, בהן גם שני מקרי אונס שביצע בא' ממשרד התיירות.

א', שהתלוננה נגד קצב על כך שאנס אותה, תטען בתביעה שתוגש באמצעות עו"ד אלדד יניב, כי בעקבות המקרה היא נגרמו לה נזקים נפשיים, וכי היא מתקשה לחזור לשגרת חייה. בעבר היא הגישה קובלנה פלילית נגד יועץ התקשורת של קצב, עו"ד אמנון שומרון, לאחר שאמר בראיון ברדיו כי בעבר עסקה בזנות. הקובלנה הסתיימה בפשרה שבה הוא התנצל וחזר בו מהדברים. יצוין כי גם א' ממשרד התיירות הודיעה בעבר כי היא שוקלת להגיש נגדו תביעה.

מחר כאמור צפוי בית המשפט המחוזי בתל אביב למסור את גזר הדין במשפטו של קצב. לפני כחודש, בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה הפרקליטות לגזור עליו "עונש מאסר ממושך" ולחייבו לפצות את המתלוננות "פיצוי משמעותי". מנגד, ההגנה ביקשה שלא לגזור עליו מאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully