וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות הנרצחים מאיתמר: "עם ישראל חיזק אותנו"

20.3.2011 / 12:38

משפחות בן ישי ופוגל עלו הבוקר לקברי חמשת יקיריהם שנרצחו בפיגוע באיתמר עם תום תקופת השבעה. אחיה של רות פוגל: "לא מחפשים אשמים ומקווים שמה שיתגלה כתקלה, ישופר"

בני משפחת פוגל ובן ישי שיקיריהם נרצחו לפני שבוע בפיגוע הקשה בהתנחלות איתמר קמו הבוקר (ראשון) מהשבעה ועלו אל חמשת חלקות הקבר בהר המנוחות בירושלים. בניגוד להלוויה, בה נטלו חלק אלפי משתתפים, הבוקר קיימו המשפחות את טקס האזכרה במעמד מצומצם מאוד, שכלל רק את בני המשפחות וקרובים בלבד. בשלב זה, יישארו שלושת היתומים ובהם תמר הבת הבכורה אצל משפחת בן ישי בירושלים, הוריה של רות כאשר שתי המשפחות תנסנה לחזור לחיים הפרטיים והאינטימיים שלהם, הרחק מההד התקשורתי והציבורי הנרחב.

בני המשפחה מספרים כי שתי המשפחות מחזקות אחת את השנייה, דבר המסייע להם לעבור את התקופה הקשה. "כל עם ישראל חיזק אותנו בשבוע האחרון, ועכשיו שתי המשפחות משוחחות ומחזקות אחת את השנייה וזה עוזר", מספר יוחאי בן ישי, אחיה של אם המשפחה שנרצחה, רות פוגל. "עוד לא קיבלנו את תחקיר האירוע לידינו אבל אנחנו לא מחפשים אשמים ומקווים שמה שיתגלה כתקלה, ישופר. אנחנו חשים שלמדינת ישראל יש הרתעה חזקה, אבל במובן המצומצם צריך לייצר רמת הרתעה שאפילו המפגע הבודד לא יחשוב לפגוע בנו", הוסיף.

"אנחנו מאמינים שהכל נעשה בהשגחה עליונה ואנחנו מודים לקדוש ברוך הוא על השנים הנפלאות שבהם קיבלנו את את רותי, אודי והילדים", סיפר. בן ישי ציין כי למשפחה קשה להביט מהצד על אירועי חג הפורים המתקיימים בימים אלו, אולם הם מבינים כי זה דרכו של עולם. "בהתחלה זה לא קל לראות שאנשים אחרים ממשיכים את חייהם בצורה רגילה כאשר אצלנו החיים עברו פאזה שכזאת. מצד אחד זה לא קל ומוזר אבל מצד שני אנחנו מבינים שזה מה שנכון לעשות, ושעם ישראל צריך להמשיך קדימה".

למרות הפיגוע הקשה, אתמול הגיעו אלפי בני אדם לאיתמר על מנת לחגוג את הפורים. "לא ישברו אותנו למרות ששכנינו רוצים להרוג בנו", אמרו אתמול ביישוב, "אנחנו כאן על מנת להישאר ולהמשיך ולבנות את איתמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully