וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ערבי שנדקר אמש: "הותקפתי ע"י יהודים"

עידן אבני

20.3.2011 / 12:33

ערבי מהכפר גוש חלב טוען כי הוא וחבריו הותקפו אמש ע"י קבוצת יהודים ביער בצפון. הצעיר, שמאושפז בביה"ח זיו בצפת לאחר שנדקר סיפר: "הם אפילו לא דיברו, רק תקפו"

אלברט חלול, צעיר מהכפר גוש חלב, נדקר הלילה (שבת) במהלך קטטה ביער עין זיתים בצפון. חלול נדקר בגבו, באגן ובראשו, ופונה לבית החולים זיו בצפת כשהוא פצוע באורח בינוני. לטענתו, הוא וחבריו הותקפו על ידי מספר יהודים דתיים שהגיעו למקום.

הבוקר הוא סיפר לוואלה! חדשות כי הוא ישב יחד עם שישה מחבריו כאשר הגיע רכב שככל הנראה שמע אותם מדברים ערבית, עזב את המקום ולאחר מכן חזר עם תגבורת של עשרה אנשים חובשי כיפות. "הם באו עם רימוני עשן, מקלות, מסמרים ונפצים. החבר'ה ברחו, אני לא הספקתי, ואז דקרו אותי. חבל שזה קורה, יש לי חברים יהודים ואנחנו חיים איתם בשלום. הם אפילו לא דיברו, רק תקפו אותי". דודו של אלברט, יוסוף, שנמצא איתו בבית החולים, זועם. "הם עושים טרור. מה אנחנו צריכים לעשות? להתכונן למלחמה? הדתיים עושים לנו טרור", קבע.

שוטרי תחנת צפת פתחו בחקירת נסיבות המקרה. מפקד משטרת צפת, רב-פקד גדי רון, אמר כי נבדקים מספר כיווני חקירה. "קיבלנו קריאה ליער בעקבות תלונת הצעירים מהכפר גוש חלב, כי נפלו קורבן לתקיפת האלמונים. בין השאר הם טענו שמדובר ביהודים חובשי כיפה שתקפו אותם. לא מוכר מהעבר סכסוך ביער בין קבוצות צעירים, וודאי לא מוכר לנו אירוע דומה מהכפר גוש חלב. עדיין לא עצרנו חשודים, גבינו את עדויות הצעירים שהשתתפו במסיבה, ואנחנו מתמקדים במישור המודיעיני בניסיון לזהות התוקפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully