וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העו"סים מפגינים בת"א: "האיגוד מפקיר אותנו"

20.3.2011 / 9:35

נוכח פגישה מכרעת בין נציגי משרד האוצר לאיגוד המייצג אותם, מפגינים מאות עובדים סוציאליים נגד ההסכם המסתמן מול בניין ההסתדרות בת"א בו נועדים נציגיהם. "התנהגות אנטי-דמוקרטית"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק)

מאות עובדים סוציאליים מפגינים הבוקר (ראשון) בשני מוקדים מול בניין ההסתדרות בתל אביב במחאה על מה שחלקם מכנים "הפקרתם" על ידי איגוד העובדים הסוציאליים המקיימים משא ומתן עם משרד האוצר על שיפור בתנאי העסקתם. המחאה נעשית על רקע ישיבה פנימית המתקיימת בתוך הבניין בין נציגים מהאיגוד בכדי לקבוע את עמדתו הסופית לקראת פגישה הצפויה להתקיים בהמשך היום עם נציגי האוצר. בין היתר, על השלטים שנושאים המפגינים נכתב: "תואר ראשון – משכורת עלבון, תואר שני - נשארתי עני", וגם "עובדים סוציאליים ללא רווחה".

חברי איגוד רבים, החברים גם בהסתדרות, מוחים על כך שאינם מורשים להיכנס לבניין ולהשמיע את קולם. ציון זהבי, חבר בהנהלת האיגוד, טוען שפרטי ההסכם כפי שפורסמו עד כה מפקירים את העובדים הסוציאליים. איציק אברהמי, עובד סוציאלי במחלקה האונקולוגית בבית החולים בלינסון סיפר שהוא חבר בהנהלת האיגוד ומעולם לא מידרו אותו מפגישה או מידע כפי שקורה כעת.

"ההתנהלות של האיגוד היא המשך להתנהגות אנטי-דמוקרטית של האיגוד מתחילת השביתה, בה אין שקיפות ואפילו חברי האיגוד אינם יודעים את פרטי ההסכם המתגבש", אמר אברהמי "ההסכם, כפי שפורסם הוא הסכם מביש המדבר על תוספת שעות בתמורה לתוספת שכר, לא בגלל זה יצאנו לשביתה".

בתי וישליצקי, עובדת סוציאלית בשירותי בריאות כללית, האשימה את יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, איציק פרי, בכך שאינו מייצג את העובדים, "ואם הוא לא יכול לייצג אותנו נאמנה שיתפטר, אני מצטערת שהצבעתי עבורו", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully